co lepsze - deska czy narty?

Data: 2010-03-14 09:06:19
Autor: Stefan
co lepsze - deska czy narty?

Użytkownik "gigi" <brajanka_85@onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000076a.4b9b4a2bnewsgate.onet.pl...
Hej! Wybieram się w góry z myślą o aktywnym wypoczynku. I mam zamiar
skosztować sportów zimowych. I tak się zastanawiam, co dla początkujących jest
lepsze - narty czy deska? Czego łatwiej się nauczyć? Z czym sobie szybciej
poradzę? Ach i dodam, że jestem dziewczyną:)
Z góry dziekuję!
no i się zaczeło: parkiet czy boazeria;))))
Dziewczynom do twarzy ładniej z deską ale te spodnie z krokiem na łydkach- brrrrr
No i te malunki na deskach, można dobrać pod makijaż a nie tylko jakieś Atomici czy insze rossigniole
pozdr
Stefan

co lepsze - deska czy narty?