co lepsze na haku??

Data: 2011-08-18 12:38:08
Autor: Franc
co lepsze na haku??
Ja używam platformy hakowej marki Norauto, takiej, na 2 rowery, z mocowaniem
rowerów w postaci pałąka w kształcie odwróconej litery "U" - mechanizm taki
jak w tym droższym modelu, tylko moją można odchylać. Inne rozwiązania nie
pasują do normalnej, poziomej ramy. Platforma mnie chyba kosztowała niecałe
400pln, ale to było w 2007 roku. Bardzo dobrze się sprawdza, nic się nie
luzuje, nic się nie telepie nawet przy 150km/h na autostradzie. Dokręcana
zwykłym kluczem płaskim i porządną śrubą. Ogólnie polecam takie platformy z
pałąkiem "U".
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

Niczym niewyróżniający się IMK P7 - SWB ASS
Szary Modus z D4F

--

co lepsze na haku??