co ma, czego nie maj膮 inni

Data: 2010-04-26 22:34:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
co ma, czego nie maj膮 inni

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:hr4r4b$q0u$1speranza.aioe.org...

U偶ytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:hr4qt8$8h1$1inews.gazeta.pl...

>  i pytanie, czy w obecnym czasie potrzebny nam jest przyw贸dca z
charyzm膮?

To zale偶y komu, Tuskowi na pewno nie.
Polsce na pewno by si臋 przyda艂.
Piotr

   I to jeszcze jak!

   AR

Data: 2010-04-26 22:37:24
Autor: marek czaplicki
co ma, czego nie maj膮 inni
Wlodzimierz Zabotynski wrote:
   I to jeszcze jak!

   AR

wi臋c, wg Ciebie czasy mamy rewolucyjne? tylko czy ludzie chc膮 uczestniczy膰 w nast臋pnej rewolucji. materia艂 mo偶e tego nie wytrzyma膰 :-)

Data: 2010-04-26 22:57:45
Autor: Tomy M.
co ma, czego nie maj膮 inni
U偶ytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hr4thu$g9b$2inews.gazeta.pl...

wi臋c, wg Ciebie czasy mamy rewolucyjne? tylko czy ludzie chc膮 uczestniczy膰 w nast臋pnej rewolucji. materia艂 mo偶e tego nie wytrzyma膰 :-)

  Nar贸d o niczym nie marzy tak bardzo jak o spaleniu
siedziby medi贸w, WSI24, GWwnianej gazety itd.
Te obiekty zap艂on膮 jako pierwsze, wierz mi 偶e
czas rozliczy膰 UBek贸w.
  To nie b臋dzie kwiatowa rewolucja ...

Tomy M.

Data: 2010-04-26 23:36:27
Autor: zenek
co ma, czego nie maj膮 inni
Tomy M. pisze:
[...]

Jakich Ubekow to sa te najgorsze parchy sowieckie co za najgorsze qrestwa ruscy dali im wladze w polsce, gonic te michniki i inne qrestwo jak najdalej. Nawet ich bracia w wierze ich nie chca.Narobili qrestwa po wojnie to niech teraz wypierdalaja na madagaskar.

co ma, czego nie maj膮 inni