co mają wspólnego krowa i Donald Tusk?

Data: 2013-01-17 20:04:11
Autor: jr
co mają wspólnego krowa i Donald Tusk?
Pasciarz...

Data: 2013-01-17 21:09:08
Autor: Joschi
co mają wspólnego krowa i Donald Tusk?
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kd9hvb$aub$1node2.news.atman.pl...
Pasciarz...

Paściarz, jak paściarz, ale jak przeczytasz moje wczorajsze wątki o tym,
największym oszuście, kłamcy i obracającym swoje słowa w gówno, to ci
wyjdzie, że to ten J. Warzecha z WP kopiuje moje myśli... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-17 21:11:48
Autor: u2
W dniu 2013-01-17 21:09, Joschi pisze:
[...]

Krowa to poczciwe zwierze, o Tusku tak bym nie napisal, ze jest poczciwy.

Data: 2013-01-17 21:21:51
Autor: jr

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:kd9lp6$1hh6$1adenine.netfront.net...
> [...]
| największym oszuście, kłamcy i obracającym swoje słowa w gówno, to ci
| wyjdzie, że to ten J. Warzecha z WP kopiuje moje myśli...

Lubie Warzeche, ciebie tez chcialbym polubic, ale pasciarz to pasciarz...
Nie wystarczy ci podanie linku?

Data: 2013-01-17 21:30:30
Autor: u2
co maj� wsp�lnego krowa i Donald Tu sk?
W dniu 2013-01-17 21:21, jr pisze:
Lubie Warzeche, ciebie tez chcialbym polubic, ale pasciarz to pasciarz...
Nie wystarczy ci podanie linku?

Usenet to nie towarzystwo wzajemnej adoracji. Jak chcesz adoratorow to zaloz wlasna grupe i ja moderuj :)

Data: 2013-01-17 21:52:11
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f85f68$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

| Usenet to nie towarzystwo wzajemnej adoracji.

Co nie przeszkadza mi lubiec, albo i nie lubiec Warzechy.

Data: 2013-01-17 21:55:17
Autor: u2
W dniu 2013-01-17 21:52, jr pisze:
  Usenet to nie towarzystwo wzajemnej adoracji.

Co nie przeszkadza mi lubiec, albo i nie lubiec Warzechy.

Oczywiscie, ja n.p. nie zabraniam miec innym swoich sympatii i antypatii.

Data: 2013-01-17 22:05:19
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f86537$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

| Oczywiscie, ja n.p. nie zabraniam miec innym swoich sympatii i antypatii.

to po co sie do nich przyczepiasz?

Data: 2013-01-17 22:14:26
Autor: u2
W dniu 2013-01-17 22:05, jr pisze:
to po co sie do nich przyczepiasz?

T.zn. do kogo ?

Data: 2013-01-17 23:12:19
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f869b5$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

| T.zn. do kogo ?

Do czyichs sympatii i antypatii.

Data: 2013-01-17 23:28:53
Autor: u2
W dniu 2013-01-17 23:12, jr pisze:
  T.zn. do kogo ?

Do czyichs sympatii i antypatii.

Do czyich ?

Data: 2013-01-17 21:47:39
Autor: Joschi

> [...]
| wyjdzie, że to ten J. Warzecha z WP kopiuje moje myśli...

Lubie Warzeche, ciebie tez chcialbym polubic, ale pasciarz to pasciarz...

Nie wystarczy, celnie ujął Warzecha moje myśli... Warto, by się inni od ręki
wczytali... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-17 23:10:55
Autor: jr

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:kd9r9j$1ma8$1adenine.netfront.net...
| "jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |

| Nie wystarczy, celnie ujął Warzecha moje myśli...

Twoje sprawa, nie ogołu.

 Warto, by się inni od ręki
| wczytali...

Pytałes go o to?