co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?

Data: 2017-06-01 23:00:56
Autor: Budzik
co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

witam
nie zmieniłem opon. miałem założyć letnie na nowych "alumach", ale przyzwolitych i tanich "alumów" chwilowo brak. więc jeżdżę na zimowych oponach. coś tracę? Auto jeździ po mieście, tak raz, dwa razy w tygodniu rozpędza się do 90km.

Zapewne troche szybciej sie zuzyja.
Byc moze beda piszczec, być moze beda dawać uczucie pływania.
Jak tak zawsze robie - jak mam zimowki ktorych w nastepnym sezonie juz nie chce zakładac bo sa za słabe to dojezdzam je na wiosne lato a na zime daje nowe zimowki.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?