co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?

Data: 2017-06-02 08:52:10
Autor: szerszen
co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?
On Thu, 01 Jun 2017 21:56:19 +0200
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

Sprawdziłbym tak na wszelki wypadek, czy twoja ubezpieczalnia nie wpisała sobie w OWU jakiejś kluzuli wyłączającej jej odpowiedzialność na ta okoliczność. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2017-06-02 11:05:05
Autor: ToMasz
W dniu 02.06.2017 o 08:52, szerszen pisze:
[...]

nie wydaje mi się, bo był okres w marcu, gdy pogoda wskazywała na konieczność używania letnich, po czym na początku maja spadł (i utrzymywał się) śnieg. tak więc ja twardo czekam na kolejne opady :)

ToMasz

Data: 2017-06-02 14:06:49
Autor: szerszen
co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?
On Fri, 2 Jun 2017 11:05:05 +0200
ToMasz <Nieczytam@orange.pl> wrote:

nie wydaje mi się

Tobie się nie wydaje, a oni mają różne pomysły i potem będziesz się musiał boksować.

szerszeń

co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?