co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?

Data: 2017-06-02 18:20:26
Autor: J.F.
co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogprah$cof$2@dont-email.me...
nie zmieniłem opon. miałem założyć letnie na nowych "alumach", ale przyzwolitych i tanich "alumów" chwilowo brak. więc jeżdżę na zimowych oponach. coś tracę? Auto jeździ po mieście, tak raz, dwa razy w tygodniu rozpędza się do 90km.

Kara smierci grozi :-)
A powazniej to dojezdzam zimowki juz drugie lato i jakos nic sie nie dzieje.

Co ciekawe - Nokian WR w USA wcale nie sa zimowe.
A lato tam przeciez cieplejsze.

Ale czy to takie same opony jak w Europie ?

Nokia sie wykreca od odpowiedzi :-)

J.

Data: 2017-06-02 22:05:18
Autor: re
co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?

Użytkownik "J.F."

[...]

-- -
Kiedyś na urlop chciałem jechać pożyczonym samochodem. Okazało się, że na zimówkach był więc zrezygnowałem. Zajechałem na miejsce innym samochodem a tam ... wszyscy na zimówkach :-)

co mi grozi za jazdę latem na oponach zimowych?