co mi mog± zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ?

Data: 2011-08-20 14:53:47
Autor: Kuba \(aka cita\)
co mi mog± zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ?

Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j2o2k9$abk$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Pomysł mam taki:
kupić auto "do przerejestrowania" sprowadzone z Francji

Tylko tam jakie¶ głupie opłaty s± bo silnik 3.5 litra
a ja wole nie mieć na to kasy, wiem że jak kupiłem w Polsce
to mogę nie przerejestrowywać latami a czy mogę jeĽdzić
na francuskich blachach (obywatelstwo jak na razie tylko Polskie) ?

OC i przegl±du nie mam zamiaru robić, no chyba że mi co¶ odbije
to OC kupie ale to się chyba da na Francuskie (ew czy przez neta
we Francji kupie) ?

prosisz sie o kłopoty.

Przegl±d musisz mieć, zeby jeĽdzić. OC wykupić możesz, ale jest ono o kant dupy rozbić i każdy policjant, który będzie chciał może odholować Ci auto.
Niezapłacenie akcyzy to sprawa karno-skarbowa.

Twój pomysł jest bardzo kiepski, albo jestes trollem.

Tak czy inaczej - nie pojeĽdzisz.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

co mi mog± zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ?