co mi umiera w kompie?

Data: 2014-09-01 16:23:21
Autor: Jacek Maciejewski
co mi umiera w kompie?
Dnia Mon, 01 Sep 2014 16:03:30 +0200, ToMasz napisał(a):

nagle stanął kursor myszki i nic się nie dało zrobić. totalne zamrożenie. zrobiłem reset. komp się uruchomił, za 15 sekund stanął kursor myszki i głośnik w kompie zaczął buczeć, jednostajnie, niskim dzwiękiem.

Zabutuj kompa z jakiejś CD z linuksem live. Jak się da pracować to
odpowiedź masz oczywistą, system zdechł. Jak będzie to samo, to zapewne
jakis hardwar.
--
Jacek

co mi umiera w kompie?