co mnie upier...tzn ugryz³o ?

Data: 2009-10-26 00:30:04
Autor: Maveriq
co mnie upier...tzn ugryz³o ?
Gzy potrafi± upierdliwie ugry¼æ? Swêdzi jak cholera!

Pozdra, M.

U¿ytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hbu80s$9mb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Teoretycznie NTG ale oberwa³em prawie na pewno na rowerze podczas kilku dni eksploracji Pólwyspu Helskiego.
Pod koniec lata na prze³omie sierpnia i wrze¶nia co¶ mnie ugryz³o w zgiêciu nogi, nic nie czu³em ale wieczorem zauwa¿y³em ma³y punkcik gdzie nastapi³o ugryzienie prawie niewidoczny, obok niego skóra normalna a pó¼niej czerwona obwódka o ¶rednicy jakie¶ 5 cm.
Zignorowa³em to i po jakim¶ czasie zaniklo, jakie¶ 2 tyg temu prawie po miesiacu od pierwszego objawu zacze³o mnie w tym miejscu trochê swêdzieæ i zauwa¿y³em, ¿e obwódka znów sie pojawi³a tym razem duzo bardziej rozmyta i ze ¶rednic± ok 15 cm. Akurat by³em na delegacji wiêc odpuscilem a po powrocie zanik³o i by³o prawie niewidoczne wiêc my¶la³em , ¿e przechodzi i da³em spokój ale teraz znów siê zrobi³o bardziej wyra¼ne i trochê swêdzi i zastanawiam siê czy i¶æ z tym do jakiego¶ lekarza? teoretcznie to nic takiego bo praktycznie nic mi nie jest, szkoda mi dnia na wizyte a jeszcze bardziej mi siê nie chce. Nastraszcie mnie je¶li to moze byæ co¶ powa¿niejszego, bo zastanawiam siê czy reakcja alergiczna mo¿e siê tyle utrzymywaæ.

co mnie upier...tzn ugryz³o ?