co moze być nieteges w klimie?

Data: 2017-05-14 20:25:11
Autor: Pszemol
co moze być nieteges w klimie?
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:ofafri$jn8$1dont-email.me...
w zeszłym roku, pojechałem "nabić" klimę. była pusta. zero.
Ale szczelna.

Ha ha ha :-) No to mnie rozbawiłeś, stary. Magia po prostu.
Była szczelna ...ale pusta - czy co, ktoś Ci gaz/freon odessał? :-)

spawdzał gościu jakimś innym gazem czy są nieszczelności - było dobrze. nabił więc, i powiedział ze niewie dlaczego się tak stało.

Znajdź lepszego fachowca bo nie tak się sprawdza szczelność klimy.

może zawór bezpieczeństwa zadziałał i wywalił wszystko? Klima działała przez całe lato, jesień i zimę. zimę też, znaczy pomagała usuwać parę z szyby i robiła to skutecznie. dzisiaj wsiadam do auta - klima nie działa. przełącznik uruchamia coś co inaczej "buczy", syczy coś jakby, ale skuteczność zerowa. założę się że jest zero czynnika.
Co mogło się - nagle - stać. znaczy 9 miesięcy działa na (lub prawie) 100% i w 2 tygodnie zero?

Masz nieszczelność i gaz Ci uchodzi.
Napraw klimę w dobrym warsztacie.

Jak klima jest szczelna to chodzi i 20 lat bez "nabijania".
Nabija się auta powypadkowe gdzie klima nieszczelna
a nie opłaca się wywalać ~2 tysiaków na naprawę klimy.

co moze być nieteges w klimie?