co można po alkoholu, zdziwicie się

Data: 2011-06-17 06:15:43
Autor: Irek
co można po alkoholu, zdziwicie się
Data: 2011-06-17 00:35:08
Autor: WS
co można po alkoholu, zdziwicie się
On 17 Cze, 08:15, "Irek" <wroclawru...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
http://moto.pl/MotoPL/1,100079,6926424,Promile_i_paragrafy.html

na pewno się przyda !

chyba nie do konca sie to zgadza...

Mam 15-hektarowe gospodarstwo. Czy w jego obrębie mogę jeździć po alkoholu?

Tak. Do czasu zmiany przepisów prawa o ruchu drogowym poruszanie się pojazdem w stanie >nietrzeźwości poza drogami nie jest zabronione. Jeśli jednak w trakcie takiej jazdy dojdzie do >uszkodzenia mienia lub ciała, konsekwencje są takie, jak za jazdę pod wpływem alkoholu po drodze >publicznej.

chyba tylko rowerem mozna, pojazdem silnikowym juz nie ... (?)

WS

Data: 2011-06-17 20:06:12
Autor: Sebastian Kaliszewski
WS wrote:
[...]

No właśnie...

Jest obsługa maszyn w stanie nietrzeźwości i jest PoRD Art 1.p.2 ust.1

pzdr
\SK

Data: 2011-06-17 10:05:41
Autor: bratPit[pr]
co można po alkoholu, zdziwicie się
http://moto.pl/MotoPL/1,100079,6926424,Promile_i_paragrafy.html

na pewno się przyda !

mów za siebie,

brat

Data: 2011-06-18 00:14:54
Autor: Filip KK
co można po alkoholu, zdziwicie się
Wypiłem kilka piw i, lekko zataczając się, idę skrajem jezdni. Jakie grożą mi konsekwencje?

Kara nagany albo grzywny do 3 tys. zł, o ile czyn zostanie uznany za wykroczenie przeciwko "innym przepisom o bezpieczeństwie lub o porządku ruchu na drogach publicznych" (art. 97 kw). - Co innego, gdy dojdzie do wypadku - mówi inspektor Staniszewski. - Jeśli sąd uzna, że to pieszy jest sprawcą, wówczas może odebrać mu prawo jazdy. Bo skoro je ma, to powinien być świadom konsekwencji swoich czynów na tyle, by nie dopuścić do zagrożenia.

Lol.

co można po alkoholu, zdziwicie się