co musi syndyk

Data: 2010-09-09 12:49:16
Autor: jureq
co musi syndyk
Dnia Thu, 09 Sep 2010 12:43:26 +0200, Piotr napisa艂(a):

Co oznacza dla mnie "sp贸艂ka zosta艂a sprzedana"? Zawsze wydawa艂o mi si臋
ze jak kto艣 kupuje sp贸艂k臋 to razem z jej d艂ugami?

A gdzie przeczyta艂e艣, 偶e "sp贸艂ka zosta艂a sprzedana"? Je艣li w jakiej艣 gazecie, to oznacza tylko, 偶e dziennikarzyna chcia艂 napisa膰 "maj膮tek sp贸艂ki zosta艂 sprzedany". A napisa艂 to co napisa艂 :)

Data: 2010-09-09 15:19:17
Autor: Piotr
co musi syndyk

A gdzie przeczyta艂e艣, 偶e "sp贸艂ka zosta艂a sprzedana"? Je艣li w jakiej艣
gazecie, to oznacza tylko, 偶e dziennikarzyna chcia艂 napisa膰 "maj膮tek
sp贸艂ki zosta艂 sprzedany". A napisa艂 to co napisa艂 :)

Na oficjalnej stronie sp贸艂ki kt贸ra zosta艂a kupiona.

Pozdrawiam
Piotr

co musi syndyk