co myślicie? czyli Kapsel szuka samochodu ;)

Data: 2009-05-05 01:59:08
Autor: Borys Pogoreło
co myślicie? czyli Kapsel szuka samochodu ;)
Dnia Mon, 4 May 2009 19:16:05 +0200, Kapsel napisał(a):

W nawiązaniu do mojego wcześniejszego wątku - w oko wpadł mi ten:
http://moto.allegro.pl/item624324359_super_coupe_2_0_benz_gaz_116km_100_bezwyp_100_oryg.html

No i ogółem chciałem zapytać jak się Wam to widzi ;)

 Ja Ci napiszę to samo co inni - NIE KUPUJ AUTA BEZ KLIMY. Zamęczysz się.
Zwłaszcza, że wiosna i jesień u nas już prawie nie istnieją.

PS. tak, wiem że to koreański wynalazek z ryżu, ale zauroczyła mnie linia
tego samochodu i ciężko mnie będzie przekonać do innego przy takim budżecie
;]

 AR ? Choć w necie widać głównie szroty klepane przez pijanego blacharza.

 Co do wyglądu auta - ja nic nie napiszę ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-05 08:29:04
Autor: Kapsel
Tue, 5 May 2009 01:59:08 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

Ja z tą klimą zakładałem, że to standard i ona tam jest... jesli nie ma to
nie biorę ;] Ale jeszcze dopytam.

[...]

Co to AR? Google jakieś głupoty wypluwa, a ja w branży nowy i nie wiem :|

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-05-05 09:17:11
Autor: Jacek Midura
Kapsel pisze:
[...]

Błąd podstawowy przy kupowaniu auta - zakładasz wersję optymistyczną.
Błąd tym większy, że nie ma absolutnie żadnych przesłanek, które by na to wskazywały (ani informacji w tekście, ani guzika A/C na zdjęciach).

Zasada jest taka - jeśli klima byłaby wspomniana w ogłoszeniu, to wtedy można się _zacząć zastanawiać_ czy ona tam rzeczywiście jest i czy będzie z niej pożytek bez kosztownych napraw. Jeśli nie ma wzmianki - zapomnij. Tym bardziej, że jak widzisz z dyskusji jest to całkiem istotny element wyposażenia.

Już inni pisali - znajdź kogoś bezstronnego a znającego się cokolwiek na autach (a zwłaszcza na sztuczkach handlarzy) i poproś żeby był wybredny i pytał do znudzenia o wszystko. Sam jesteś jak widać już za bardzo napalony na to auto.

--
Jacek Midura

Data: 2009-05-05 10:56:01
Autor: Kapsel
Tue, 05 May 2009 09:17:11 +0200, Jacek Midura napisał(a):

[...]

Teraz już to wiem, wcześniej klima wydawała mi się dość oczywistym
elementem wyposażenia we współczesnych samochodach...

[...]

Tak też zamierzam zrobić, nie ma co kryć, nie znam się :)
Natomiast napalony nie jestem, no może na model ale nie ten konkretny
egzemplarz. Rzuciłem go Wam pod rozwagę z ciekawości i znaleźliście istotny
brak, który mi jego zakup w zasadzie dyskwalifikuje. Natomiast Wasze
komentarze przydadzą mi się też w dalszych poszukiwaniach.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-05-05 12:04:21
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 5 May 2009 10:56:01 +0200, Kapsel napisał(a):

Teraz już to wiem, wcześniej klima wydawała mi się dość oczywistym
elementem wyposażenia we współczesnych samochodach...

 Niekoniecznie. Z klimą to różnie bywa.

 Wejdź po prostu na otomoto, daj wyszukiwanie zaawansowane i wyklikaj sobie
brykę marzeń ;)

 Tylko nie przesadzaj, bo zostaną same trupy lepione z trzech.

[...]

 1. Nie napalaj się.
 2. Nie napalaj się.
 3. Nie napalaj się.

 Tyle w skrócie jeśli chodzi o kupowanie auta. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-05 21:01:17
Autor: Kapsel
Tue, 5 May 2009 12:04:21 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 1. Nie napalaj się.
 2. Nie napalaj się.
 3. Nie napalaj się.

 Tyle w skrócie jeśli chodzi o kupowanie auta. :)

Dobre dobre :) Wydrukuję sobie i powieszę nad monitorem ;) Niemniej samochód prędzej czy później kupić będzie trzeba... jeszcze mnie
tą Alfą 156 zagwózdkę zrobiliście, ciekawy jest jak czytam o nim, trzeba
więc jeszcze pomyśleć. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-05-05 22:00:44
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 5 May 2009 21:01:17 +0200, Kapsel napisał(a):

[...]

 Jeśli chodzi o silniki benzynowe (twinspark), to uważaj - nie bez
przyczyny ludzie żartują, że dzielą się na te przed zerwaniem paska
rozrządu i po zerwaniu paska rozrządu. Padają też regularnie wariatory -
taki urok tego modelu. Jeśli trafisz na auto o które właściciel nie dbał,
to różnie może być.

 Fiatowskie diesle to już zupełnie inna historia, bardzo dobre silniki,
pytanie tylko czy chcesz klekota :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-05 23:01:51
Autor: Kapsel
Tue, 5 May 2009 22:00:44 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 Fiatowskie diesle to już zupełnie inna historia, bardzo dobre silniki,
pytanie tylko czy chcesz klekota :)

W sensie głośne są?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-05-06 00:52:32
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 5 May 2009 23:01:51 +0200, Kapsel napisał(a):

 Fiatowskie diesle to już zupełnie inna historia, bardzo dobre silniki,
pytanie tylko czy chcesz klekota :)

W sensie głośne są?

 To też, ale po prostu inaczej się jeździ dieslem. Do tego takie auto
będzie droższe w zakupie, co dla Ciebie pewnie jest nie bez znaczenia (choć
przy takich rocznikach różnica nie będzie jakaś straszna).

 Ewentualne naprawy w turbodieslach z reguły też są droższe w porównaniu do
benzyny. Za diesla, który "jakoś jedzie" zapłacisz też sporą stawkę OC,
skoro dopiero zaczynasz.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-06 01:31:26
Autor: hamberg
On 5 Maj, 23:01, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Tue, 5 May 2009 22:00:44 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

>  Fiatowskie diesle to już zupełnie inna historia, bardzo dobre silniki,
> pytanie tylko czy chcesz klekota :)

W sensie głośne są?

wez z 2.4JTD :)

Nie jest glosny, fajnie brzmi, bardzo elastyczny i nieduzo pali.

Wady - w takiej alfie to troche za ciezko moze byc z przodu.

Data: 2009-05-05 16:23:46
Autor: p

ten ma http://sklepy.allegro.pl/item627053893_hyundai_coupe.html ,

a http://moto.allegro.pl/item624324359_super_coupe_2_0_benz_gaz_116km_100_bezwyp_100_oryg.html nie ma ?

Data: 2009-05-05 16:37:50
Autor: LEPEK
p pisze:

ten ma http://sklepy.allegro.pl/item627053893_hyundai_coupe.html ,

a http://moto.allegro.pl/item624324359_super_coupe_2_0_benz_gaz_116km_100_bezwyp_100_oryg.html nie ma ?

A ja z innej beczki: to ma miec w końcu 116, czy 158 KM?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-05-05 17:03:48
Autor: p

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości news:4a004f2e$1news.home.net.pl...
A ja z innej beczki: to ma miec w końcu 116, czy 158 KM?

He,he tego to nie zauważyłem .
158KM nie powinno istnieć albo coś zmieniono.

"Pojawienie się modelu Hyundai Coupe datuje się na rok 1996. Sportowy Hyundai Coupe (w Azji figurujący pod nazwą Tiburon) w topowej wersji dysponuje silnikiem o mocy 139 KM."

Najnowsze mają 143KM http://www.motonews.pl/hyundai/news-1272-hyundai-coupe-wraca-na-polski-rynek.html

Data: 2009-05-05 09:38:19
Autor: Grejon
Kapsel pisze:

Co to AR? Google jakieś głupoty wypluwa, a ja w branży nowy i nie wiem :|

Alfa.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-05-05 10:27:15
Autor: paranoix
co myślicie? czyli Kapsel szuka s amochodu ;)

Co to AR? Google jakieś głupoty wypluwa, a ja w branży nowy i nie wiem :|

Alfa Romeo :)

co myślicie? czyli Kapsel szuka samochodu ;)