co myslicie o takiej konfigiracji?

Data: 2010-01-30 07:33:13
Autor: Malgorzata Zawada
co myslicie o takiej konfigiracji?
czesc

jestem kompletnie zielony jesli chodzi o sprzet a marzy mi sie cos fajnego do
sluchania muzyki zarowno CD jak i mp3, ale takze chcialbym z tym sprzetem
poogladac filmy czy tv.
Wybralem wstepnie taki AV receiver + kolumny:
Onkyo TX-SR707 ok.500e
Jamo S 606 HCS 3 5.0 ok 550e

Czy warto taki zestaw nabyc?

A moze polecilibyscie mi cos ze sredniej polki co naprawde fajnie gra?

pozd

Jasiek

Data: 2010-02-01 14:36:06
Autor: laush
[...]

ja polecam hk avr 255 + kef C7,C3,C4,C6 + jako odtwarzcz cd/dvd/blu ps3-slim
pzdr

Data: 2010-02-04 01:14:48
Autor: Moltisanti
co myslicie o takiej konfigiracji?

Użytkownik "Malgorzata Zawada" :

[...]

Oczywiscie ze nie warto.

Jak Onkyo to 875 a jeszcze lepiej genialny 905 to calkowicie inna liga
a nie jakis 707

606 do muzyki sie nie nadaja, do kina moga byc.

M.

Data: 2010-02-04 05:13:14
Autor: Jerry
co myslicie o takiej konfigiracji?
To prawda, że 875, a jeszcze lepiej 876 czy 905/906 zagrają
genialnie :D
ale jak nie masz takich funduszy czy nie chcesz tyle wydać - zdecyduj
się na ten, który podałeś. też będziesz zadowolony.
jak masz jeszcze chwilę czasu - poszukaj na necie, na allegro. ja
wyrwałem nowy 806 za 2300 zł, czyli trochę więcej niż za 607, a jakość
jest jednak sporo wyższa (normalnie też kosztuje sporo więcej, bo ok
3300). fakt, że chyba z 2 miesiące zbierałem się z zakupem, trochę z
lenistwa, trochę z niepewności, ale jak słyszę jak ta 806 gra to mi
łydka mięknie ;D w warunkach zwykłego, niewyciszonego salonu w bloku
inwestycja w ampli za 5 kafli byłaby mało trafna. tak myślę, ale na
pewno znajdą się przeciwnicy tego założenia.
co do głośników to nie wiem, to relatywnie tani (w tym wypadku czyt.
przeciętny) zestaw, nie spodziewałbym się cudów, chociaż jak kolega
wyżej napisał - do kina stykną. nie zapomnij tylko dobrych kabli
kupić, bo szkoda by było łączyć ten zestaw drutami hama 5 zł za
metr ;)

Data: 2010-02-20 10:01:54
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "Malgorzata Zawada" <gosiekz11@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk0nbp$sgj$1inews.gazeta.pl...
[...]

te jamo do muzyki sie nie nadaja, do kina moga byc
do sluchania muzyki to stereo wzmacniacz + glosniki

co myslicie o takiej konfigiracji?