co myślicie o tych telefonach

Data: 2010-07-28 19:54:55
Autor: Czeresniak
co myślicie o tych telefonach
Witam,
chciałbym nabyć nowy telefon, który ma w miarę odporną obudowę na ścieranie będące wynikiem noszenia telefonu w kieszeni od spodni.
Obecnie mam czarną Nokię E51 i pomimo ze ma dopiero niecałe 18 miesięcy już tak się wytarła, że wstyd wyjąć bo wygląda obleśnie. Oczywiście jest sprawna technicznie więc, po wymianie obudowy odziedziczy ją moja mama, której telefon już wydaje z siebie ostatnie tchnienie.
Z pozostałych wymagań to chciałbym, żeby telefon:
- był multimedialny
- miał GPS i dobrą nawigację dla pieszych
- wytrzymywał na baterii minimum dwa dni
- miał możliwość wygodniej obsługi poczty e-mail

Wstępnie wybrałem następujące modele:
z ekranem dotykowym:
   1. Blackberry Storm2 9520
   2. HTC T8585 Touch HD 2
   3. HTC A8181 Desire

klawiaturą QWERTY
   4. Blackberry 9700
   5. Nokia E72

Co o nich sądzicie?
A może macie jakieś inne pomysły?

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-07-28 12:57:59
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
co myślicie o tych telefonach
Co o nich sądzicie?
A może macie jakieś inne pomysły?

a myslales kiedys zeby nosic telefon w futerale?
ten epokowy wynalazek niezle zabezpiecza telefon przed scieraniem...
o_O

Data: 2010-07-29 18:14:27
Autor: Czeresniak
"Ja-Gaar" Bestia Miiny pisze:
Co o nich sądzicie?
A może macie jakieś inne pomysły?

a myslales kiedys zeby nosic telefon w futerale?
ten epokowy wynalazek niezle zabezpiecza telefon przed scieraniem...

Wolę kupić lepszy telefon pomimo, że może być dużo droższy niż badziewie i na nie chuchać :)

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-07-30 10:55:51
Autor: z
Czeresniak pisze:

Wolę kupić lepszy telefon pomimo, że może być dużo droższy niż badziewie i na nie chuchać :)
Pojęcie względne.
Spróbuj nosić w futerale na pasku. Po prostu wygoda.
No może w zimie jak jest więcej kieszeni ale w lecie w spodniach :-(

Data: 2010-07-29 17:26:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 28 Jul 2010 19:54:55 +0200, Czeresniak napisał(a):

[...]

Żaden z nich nie spełnia wymagań.

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-29 22:10:45
Autor: Kosmaty
W dniu 2010-07-29 18:26, Waldek Godel pisze:

Żaden z nich nie spełnia wymagań.

Taa a ta e72 to pies?

Data: 2010-07-29 21:13:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 29 Jul 2010 22:10:45 +0200, Kosmaty napisał(a):

Żaden z nich nie spełnia wymagań.

Taa a ta e72 to pies?

są minimalne szanse, że wytrzyma noszenie w kieszeni spodni bez obtarć i
rys - jest wykonana znacznie gorzej od E71

"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS
i HD proste i logiczne"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-30 19:07:39
Autor: Kosmaty
W dniu 2010-07-29 22:13, Waldek Godel pisze:

są minimalne szanse, że wytrzyma noszenie w kieszeni spodni bez obtarć i
rys - jest wykonana znacznie gorzej od E71

Dają do niej futerał, poza tym bardziej niemerytorycznie to się już chyba nie dało.

Data: 2010-07-30 01:08:00
Autor: Czeresniak
Waldek Godel pisze:
[...]

Zasmuciłeś mnie ta odpowiedzią.
Liczyłem, że jako taka jakością się wykaże Blackberry. Jednak właśnie wracam ze spotkania na którym okazało się, że znajomi mają dwa rózne modele powyższej marki z klawiaturą QWERTY jednak, ten który miał tylna klapkę skóropodobną się wytarł a drugi z czarną plastikową klapką byl mocno porysowany :(

Więc może jakieś opinie jeszcze o trwałości obudów telefonów marki HTC??

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-07-30 00:13:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 30 Jul 2010 01:08:00 +0200, Czeresniak napisał(a):

Więc może jakieś opinie jeszcze o trwałości obudów telefonów marki HTC??

Obudowy są owszem, trwałe.
W odróżnieniu od duzych ekranów dotykowych, zwłaszcza przy noszeniu w
spodniach.

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-30 19:09:46
Autor: Kosmaty
W dniu 2010-07-30 01:13, Waldek Godel pisze:
[...]

Przestań gadać jakbyś miał 100% telefonów na rynku minimum 2 lata.

E72 daje radę. Znam blisko roczne egzemplarze wyglądające jak nówki, a telefon wymiata konkurencję.

Godelowi po prostu brakuje dupy.

--
Kosmaty

co myślicie o tych telefonach