co na miasto?

Data: 2010-03-31 03:07:15
Autor: Alex D. B.
co na miasto?
witam,

pytanie z serii egzystancjalnych.
mam A, mam sliczna rutututnie (intruder m800/2009), ale... to ciutke za duze na miasto.  ciezko kanionowac, szczegolnie jak wasko.

na co powinienem spojrzec, jako milutkie wizidelko coby przez koreczki pomykac?
zalozenia:
1. masa kierownika=klasa:indyk, znaczy 60kg. powiedzmy, ze brutto max 70.
2. waskie, proste, zwrotne - zeby latwiej kanionami pomknac, latwoparkowalne.
3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?
4. jezdzic bede ja, solo,  z plecakiem (nie-bio ;-) ).

pzd,
Alex.

Data: 2010-03-31 06:54:33
Autor: Nikanor
co na miasto?
On 31 Mar, 03:07, "Alex D. B." <agi...@poczta.onet.pl> wrote:
Jak najl¿ejszy i najwê¿szy skuterek 125-300 ccm. W korkach - nie ma
konkurencji. ¯adne tam sportowe 600 czy supermoto nie wepchnie siê
tam, gdzie da radê na przyk³ad:
Nowe Agility City - 125ccm
Honda SH 300 - skuter rakieta, tylko drogi
Piaggio FLY 150
Sym VS 125
Czy jeszcze Vespy, jak lubisz oldschool. Np. 250 ccm.

Wszystkie one maj± tê dodatkow± zaletê, ¿e na koniec pa¼dziernika,
kiedy wiêkszo¶æ sezonowych motocyklistów ju¿ siê przesiad³a do puszek,
ty zmieniasz opony na zimowe, wpinasz podpinkê i pomykasz dalej,
rado¶nie pogwizduj±c.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

Data: 2010-03-31 16:11:30
Autor: duddits
co na miasto?
W dniu 2010-03-31 15:54, Nikanor pisze:
[...]

Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zale¿no¶æ. ¦miga³em FZ6 do po³owy
grudnia w zesz³ym roku. Kwestia motywacji zapewne :)

Co do reszty to zgoda, pewnie co¶ z zakresu 125-250 nada siê znakomicie,
chocia¿ znów, ja swoim je¿d¿ê teraz codziennie do pracy i nie narzekam.

--
duddits

Data: 2010-03-31 07:50:50
Autor: Nikanor
co na miasto?
On 31 Mar, 16:11, duddits <dudd...@NOSPAMfz6.pl> wrote:
Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zale¿no¶æ. ¦miga³em FZ6 do po³owy
grudnia w zesz³ym roku. Kwestia motywacji zapewne :)

Zapewne. Ja np. mam tak±, ¿e jak w lutym po ciemku wracam z pracy (12
km za Warszaw±) i pada ¶nieg, to wolê mieæ pod sob± 100 kg skutera,
który siê nie wyjebie, bo albo (a) na zimowych oponach nadal ma
przyczepno¶æ albo (b) wystawiê nogi i pojadê na butach. Teraz zrób to
samo z moim DL-em.

A i tak w zwi±zku z ciê¿kimi warunkami mia³em w tym roku 8 tygodni
przerwy w je¼dzie.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

Data: 2010-03-31 17:03:35
Autor: duddits
co na miasto?
W dniu 2010-03-31 16:50, Nikanor pisze:
A i tak w zwi±zku z ciê¿kimi warunkami mia³em w tym roku 8 tygodni
przerwy w je¼dzie.

Podobnie. Mi siê jeszcze dodatkowo nie chcia³o :)

--
duddits

Data: 2010-03-31 07:30:35
Autor: Damork
co na miasto?
Na mównicê wtargn±³ "Alex D. B.", poprawi³ mikrofon, rozwar³ paszczê i
rykn±³:

[...]

Typowo na miasto skuterek do 200 cm2 to idea³, tyle ¿e góra rozmiarów Kymco
New Dink 200i - typowe maxi mniejszej pojemno¶ci te¿ da radê, ale ju¿ tak
wygodne w przeciskaniu siê nie bêdzie. Dynamiczne, zwrotne, spe³nia
wszystkie podane warunki. Sam kilka lat skuterami po mie¶cie lata³em i
gdyby tylko warunki parkingowe mi na to pozwala³y to bym sobie tak tylko na
miasto w³a¶nie co¶ takiego mia³.

--
Pozdrawiam Piotr Mocka³³o
Czarna Dama XJ 600N

Data: 2010-03-30 23:19:26
Autor: Lisciasty
co na miasto?
On 31 Mar, 07:30, Damork <damorkUSUN...@wp.pl> wrote:
> 3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?

Typowo na miasto skuterek do 200 cm2 to idea , tyle e g ra rozmiar w Kymco

Nie znam siê na skuterach ale taki co ma 200 cm2 musi byæ super bo nie
pali w ogóle paliwa :]

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2010-03-31 07:55:10
Autor: Sysek
co na miasto?
Alex D. B. pisze:
[...]

JakieÅ› SM 125-250cm.
KTM Sting 125cm.

--
Sysek

Data: 2010-03-31 09:21:04
Autor: kakmar
co na miasto?
Dnia 31.03.2010 Alex D. B. <agiees@poczta.onet.pl> napisał/a:
witam,

pytanie z serii egzystancjalnych.
mam A, mam sliczna rutututnie (intruder m800/2009), ale... to ciutke za duze na miasto.  ciezko kanionowac, szczegolnie jak wasko.

Sam se napisałeś, im węższy tym lepszy.

[...]

Z tą zwrotnością to jest taki mit. Oczywiście małym skuterem można
jeździć w koło na 1 pasie ruchu, tylko po co.

3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?

Takie 200 potrafią być już duże, skuterem też trudniej jest precyzyjnie
sterować, tak żeby się zmieścić na centymetry. Są wrażliwsze na
nierówności na jezdni. Automat z jednej strony sprawia że łatwo się
jeździ z drugiej, trudniej pojechać dokładnie tak jak się che.

4. jezdzic bede ja, solo,  z plecakiem (nie-bio ;-) ).

Z moich obserwacji wynika że najszybciej po mieście jeżdżą:
UJM 500*, sportowe 600 i UJM 600, potem niektóre skutery. Najbardziej blokują kanion, rutututnie, turystyczne enduro, i znowu
skutery. Wszystko zależy od umiejętności i determinacji kierownika.
Sprzęt o ile nie jest to armatura, to nie ma decydującego znaczenia, a
sytuacja w korku jest ciÄ…gle inna i nie ma optymalnego motocykla.

Dla mnie minimum to: wąski, między 75cm a 68cm kierownicy jest naprawdę spora różnica. Jeden
przejedzie 2 będzie kombinował, czy nawet zmieniał pas.

Dobrze się rozpędzający, co najmniej do paczki musi być naprawdę dobrze.

Bdb heble, ogólnie sprawny dobry sprzęt. Bez klimatów w stylu coś mi się
telepie przy hamowaniu, buja w zakręcie, czy moje gumy na mokrym to
nie trzymajÄ….

A ostatecznie i tak decyduje determinacja i umiejętności. * Nie dotyczy pierwszosezonowców, ale ci zwykle stoją.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-03-31 02:36:35
Autor: Lisciasty
co na miasto?
On 31 Mar, 11:21, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
Z moich obserwacji wynika ¿e najszybciej po mie¶cie je¿d¿±:
UJM 500*, sportowe 600 i UJM 600, potem niektóre skutery.
Najbardziej blokuj± kanion, rutututnie, turystyczne enduro, i znowu
skutery.

We Wrocku zapychaczami s± sporty, harlejopodobne i pierwszoroczniaki
na skutach.
Enduraki stare i nowe lataj± bez zadyszki, ja te¿ siê tigerem pcham
bez ¿adnego problemu.
Zaryzykujê stwierdzenie, ¿e tiger jest o wiele lepszy do takich zabaw
bo siedzi siê wysoko, hample i pytê ma lepsze od skutera a
przepychalno¶æ i zwrotno¶æ ma przynajmniej tak samo dobr±, póki co
przynajmniej ¿aden skut mnie nie wyprzedzi³ w korku :>

Data: 2010-03-31 09:54:16
Autor: kakmar
co na miasto?
Dnia 31.03.2010 Lisciasty <lisciasty@post.pl> napisał/a:
On 31 Mar, 11:21, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
Z moich obserwacji wynika że najszybciej po mieście jeżdżą:
UJM 500*, sportowe 600 i UJM 600, potem niektóre skutery.
Najbardziej blokujÄ… kanion, rutututnie, turystyczne enduro, i znowu
skutery.

We Wrocku zapychaczami sÄ… sporty, harlejopodobne i pierwszoroczniaki
na skutach.
Enduraki stare i nowe latają bez zadyszki, ja też się tigerem pcham
bez żadnego problemu.

A te "kocie łby" już wyasfaltowali, bo może o to chodzi ;-)
Sam nie wiem bo dawno nie byłem, odkąd jest jak objechać.

Zaryzykuję stwierdzenie, że tiger jest o wiele lepszy do takich zabaw
bo siedzi siÄ™ wysoko, hample i pytÄ™ ma lepsze od skutera a
przepychalność i zwrotność ma przynajmniej tak samo dobrą, póki co
przynajmniej żaden skut mnie nie wyprzedził w korku :>

Oczywiście, większość motocykl będzie lepsza od prawie każdego
skutera dla wymagajÄ…cego kierowcy. --
kakmaratgmaildotcom.

Data: 2010-03-31 11:29:57
Autor: KJ Siła Słów
co na miasto?
kakmar pisze:

Z tą zwrotnością to jest taki mit. Oczywiście małym skuterem można
jeździć w koło na 1 pasie ruchu, tylko po co.

To nie jest mit. Np. sporty maja niestety słaby promień zawracania i w mieście to czasem robi różnicę jak z kanionu chcesz przejechać do innego kanionu. GSXR czasem nie wjedzie tam gdzie wjeżdżał Kwacker (bydlę większe i cięższe o 70 kilo i sport-turystyk).

KJ

Data: 2010-03-31 10:14:03
Autor: kakmar
co na miasto?
Dnia 31.03.2010 KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał/a:
kakmar pisze:

[...]

No mają i co z tego, ile razy dziennie skręcasz z kierownicą na ograniczniku. Po za tym są z reguły węższe a to ma decydujące znaczenie
bo częściej się jeszcze da przejechać.

Mają jeszcze zwykle zajebiste hamulce, zawieszenie, itd, itp, które
pozwala jechać o wiele precyzyjniej i ze sporo mniejszym marginesem bezpieczeństwa, (hehe)

Po za tym ja pisałem o 600, a Ty masz litra, i ciemną szypke w kasku.
;-)

Litrem po ulicy nigdy nie jeździłem, zaraz wróć, nie licząc HD, ale un miał tyle kuni co zwykłe 600, czy nawet mniej. No i w ogóle się nie
prowadził.

Ale jeszcze raz: W zakorkowanym mieście, ostatecznie decydują determinacja i umiejętności
kierownika, w tej kolejności. Oczywiście moim skromnym zdaniem, i o ile
sprzęt jakoś jedzie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-03-31 12:36:52
Autor: KJ Siła Słów
co na miasto?
kakmar pisze:

No mają i co z tego, ile razy dziennie skręcasz z kierownicą na ograniczniku. Po za tym są z reguły węższe a to ma decydujące znaczenie
bo częściej się jeszcze da przejechać.

W ogole nie przejezdzam z kanionu do kanionu jak auta stoja.
Bo jak miedzy autami jest przerwa mniejsza niz 2 metry (a zazwyczaj jest mniejsza) to sie nie zmieszcze.

W Kwackerze moglem sie wepchac prawie w poprzek, metr wystarczal.

Poza tym jak kombinujesz przeciskanie sie przy 5 na godzine i wiesz ze za chwile ogranicznik moze Ci zatrzymac kierownice to na wszelki wypadek opuszczasz nogi i wygladasz w korku jak nieporadna p..pa.

A wizerunek traci sie raz :-)

Po za tym ja pisałem o 600, a Ty masz litra, ;-)

roznice w szerokosci - 0, roznice w rozstawie kol - 10 mm.

> i ciemnÄ… szypke w kasku.

Ale to nie znaczy ze wciskam ciemnote.

Ale jeszcze raz: W zakorkowanym mieście, ostatecznie decydują determinacja i umiejętności
kierownika, w tej kolejności.

A dla mnie przeglad pola, planownaie i mozliwosc wykonania planu - czyli zwrotnosc.

Ale ja chuja sie znam, jezdze po miescie dopiero 10 lat.

KJ

Data: 2010-03-31 11:32:58
Autor: kakmar
co na miasto?
[...]

Tak jest, ale ;-) ja też nie skaczę z kanionu w kanion, często się nie
opłaca, bo sytuacja zmienną jest i a nuż mnie ktoś zaraz puści.

[...]

Ale tak obie na raz ;-)

A wizerunek traci sie raz :-)

No pewnie tak, ale ;-) "wali mnie to".

Po za tym ja pisałem o 600, a Ty masz litra, ;-)

roznice w szerokosci - 0, roznice w rozstawie kol - 10 mm.

A promień skrętu ten sam? Masz może amortyzator, da się tym 8 zrobić?

A dla mnie przeglad pola, planownaie i mozliwosc wykonania planu - czyli zwrotnosc.

Zaplanuj coÅ› tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=XEuj36hg8Q0
Wszyscy jadą na Toruńskiej, Jagielońskiej, Wisłostradzie, jest szeroko,
szybko i tylko czasem trzeba kogoś ominąć, ale nie wszędzie się nimi da dojechać. Wiele ulic jest wąskich, i tutaj szerokość robi różnicę a
skakanie z pasa na pas nic nie da.

Ale ja chuja sie znam, jezdze po miescie dopiero 10 lat.

Ja za to tylko tak sobie teoretyzuję, zaśmiecając internet.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-03-31 11:44:39
Autor: Magic
co na miasto?
KJ Si³a S³ów pisze:
kakmar pisze:

Z t± zwrotno¶ci± to jest taki mit. Oczywi¶cie ma³ym skuterem mo¿na
je¼dziæ w ko³o na 1 pasie ruchu, tylko po co.

To nie jest mit. Np. sporty maja niestety s³aby promieñ zawracania i w mie¶cie to czasem robi ró¿nicê jak z kanionu chcesz przejechaæ do innego kanionu.

To fakt. Po mie¶cie najlepiej lata mi siê Bzyczkiem, potem skuterem, a na koñcu VFR, miêdzy innymi ze wzglêdu na s³ab± zwrotno¶æ tej ostatniej - jest najd³u¿sza i najszersza.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-04-01 00:45:57
Autor: Ditron
co na miasto?
On 31 Mar, 11:21, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:

Z moich obserwacji wynika ¿e najszybciej po mie¶cie je¿d¿±:
UJM 500*

ch. wi o co Ci chodzi z tym UJM
ale pewnie miales na mysli ze CB500 bez * bedzie najlepsza :)
a ja potwierdzam bo wlasnie taka ujezdzam w miescie juz 6-ty sezon i
nie mogê narzekac.

Data: 2010-04-01 09:01:03
Autor: kakmar
co na miasto?
Dnia 01.04.2010 Ditron <tomistrz@gmail.com> napisał/a:
On 31 Mar, 11:21, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:

Z moich obserwacji wynika że najszybciej po mieście jeżdżą:
UJM 500*

ch. wi o co Ci chodzi z tym UJM

O Uniwersalną Japońską Pierdziawkę Pincetccm i okolice.

ale pewnie miales na mysli ze CB500 bez * bedzie najlepsza :)
a ja potwierdzam bo wlasnie taka ujezdzam w miescie juz 6-ty sezon i
nie mogÄ™ narzekac.

Właśnie zdarza mi się zobaczyć na ulicy całkiem sprawnie pomykających
operatorów takich pojazdów. Myślę że to ciekawy kompromis pomiędzy
kosztami sporta 600, a ogólną tanią beznadziejnością ups, miało być
ekonomiką klasy 125/250. A odnośnie turystyczne enduro vs. sport. Nie jestem pewien co to ale
skoro samo wylazło:
http://www.youtube.com/watch?v=hn6L0ygIJ6k&NR
Niestety wielu tak jeździ.
I tak dla porównania.
http://www.youtube.com/watch?v=Emg-yLpgN9Y

--
kakmaratgmaidotcom

Data: 2010-04-01 11:11:57
Autor: gildor
co na miasto?
kakmar pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=hn6L0ygIJ6k&NR
Niestety wielu tak jeździ.

a dlaczego niestety? i w sumie dlaczego to jest "przeciskanie" skoro oni tam w pip miejsca majÄ….

I tak dla porównania.
http://www.youtube.com/watch?v=Emg-yLpgN9Y

no ten to się czasami przeciskał.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-04-01 09:22:11
Autor: kakmar
co na miasto?
Dnia 01.04.2010 gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał/a:
kakmar pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=hn6L0ygIJ6k&NR
Niestety wielu tak jeździ.

a dlaczego niestety? i w sumie dlaczego to jest "przeciskanie" skoro oni tam w pip miejsca majÄ….

No właśnie dlatego "niestety" że miejsce jest, a nie jadą.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-04-01 12:04:10
Autor: Nikanor
co na miasto?
On 1 Kwi, 11:01, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
A odno¶nie turystyczne enduro vs. sport. Nie jestem pewien co to ale
skoro samo wylaz³o:http://www.youtube.com/watch?v=hn6L0ygIJ6k&NR
Niestety wielu tak je¼dzi.
I tak dla porównania.http://www.youtube.com/watch?v=Emg-yLpgN9Y

Aha. To ty o takich korkach piszesz. ¯e zostaje pó³tora metra
autostrady dla motocykli. To rzeczywi¶cie mo¿na byleczym, nawet na
sportowej 600. Dla mnie korek to jest np. Sto³eczna (tfu, znaczy
Popie³uszki), Okopowa, Solidarno¶ci i ¯elazna. Albo Janapaw³a
Marchlewskiego w kierunku Babki(*) o 17:30. Znaczy wtedy, jak muszê
chowaæ ³okcie i kiwaæ skuterkiem na boki, bo kierownica miêdzy
lusterka nie wchodzi. I wtedy sorry, ale nie ma bata - ¿adne 600,
¿adne supermoto. Wygrywaj± rowery i 50ccm.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]
(*) Przyk³ady z w³asnego podwórka czyli Warszawa

Data: 2010-04-01 06:06:59
Autor: Iguan007
co na miasto?

"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:hov460$cc0$1news.onet.pl...
> Z moich obserwacji wynika ze najszybciej po miescie jezdza:
UJM 500*, sportowe 600 i UJM 600, potem niektóre skutery.

Calkowicie sie z tym zgadzam. Przerabialem dojazdy do pracy na enuro (xr i wr), nakedzie (bandit 600) i sporcie (r6). I do zatloczonego miasta nie chce juz innego pojazdu niz sport. Motocykl jest waski wiec wszedzie sie miescisz, ma dobry start jak sie juz przepchasz do swiatel, bardzo stabilny w zakretach, rewelacyjne hamulce, nie trzesie tak jak enduro (nawet obraz w lusterkach sie zamazywal). Z minusow - siedzisz nizej niz np. w enduro wiec mniej widzisz ponad dachami samochodow, stosunkowo maly promien skretu, spalanie wieksze niz np. skuter, ceny serwisu i materialow eksploatacyjnych znacznie wyzsze. Ale dla mnie osobiscie plusy zwyciezaja.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-31 09:40:51
Autor: KJ Siła Słów
co na miasto?
Alex D. B. pisze:

2. waskie, proste, zwrotne - zeby latwiej kanionami pomknac, latwoparkowalne.

IMO albo skut albo DT 125. DT ma ta przewagę że widzisz dużo więcej przed sobą bo jesteś wyżej i lepiej możesz planować drogę. No i zawias na dziurach lepiej daje radę.

No chyba że małe (np. 250 4T ew. 125/200 2T) supermoto, tylko ciezko znaleźć, poza tym małe supermoto z wysilonym silnikiem będzie kosztowne w eksploatacji.
Ale jak sobie pomyślę jakby moje EXC dawało po mieście... ech...

KJ

Data: 2010-03-31 10:15:34
Autor: Magic
co na miasto?
Alex D. B. pisze:
[...]

To¿ to kurczak, a nie indyk.

2. waskie, proste, zwrotne - zeby latwiej kanionami pomknac, latwoparkowalne.
3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?
4. jezdzic bede ja, solo,  z plecakiem

Skut jak najbardziej, byle w miare du¿e ko³a mia³, po dziurach wygodniej. A z motocykli z uporem maniaka bêdê poleca³ VTR250.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-03-31 09:54:24
Autor: Jasio
co na miasto?
U¿ytkownik "Magic" napisa³ w wiadomo¶ci news:hov0fp$ek6$1atlantis.news.neostrada.pl...

Skut jak najbardziej, byle w miare du¿e ko³a mia³, po dziurach wygodniej. A z motocykli z uporem maniaka bêdê poleca³ VTR250.

Ale za ile?
Bo jako drugi motocykl to ja bym poleci³ XL 125Varadero.

Daje radê, mimo, ¿e to zaledwie 11 czy 13 koników. Tyle, ¿e dobrze byæ wy¿szym ni¿ wy¿szym inaczej.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-03-31 11:41:11
Autor: Magic
co na miasto?
Jasio pisze:
[...]

Bud¿etu nie okre¶lono. Nowa kosztuje 18'900 PLN.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-03-31 12:03:42
Autor: newrom
co na miasto?
On Wed, 31 Mar 2010 09:54:24 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl>
wrote:

Ale za ile?
Bo jako drugi motocykl to ja bym poleci³ XL 125Varadero.

125 w 4t ? Fuj.

Moje typy: male  enduro z kolami szosowymi. Detek moze byc, przy
asfaltowych przelozeniach jakos tam se poradzisz w miescie (no chyba
ze juz nima tych ulic co wszyscy jada 120).

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-03-31 12:33:12
Autor: Vir
co na miasto?
Alex D. B. pisze:
witam,

pytanie z serii egzystancjalnych.
mam A, mam sliczna rutututnie (intruder m800/2009), ale... to ciutke za duze na miasto.  ciezko kanionowac, szczegolnie jak wasko.

Ja od roku ćwiczę po zakorkowanym Trójmieście Hondę CBF125
Pokochałem ten motocykl od pierwszego kilometra za zwinność, skuteczne hamulce, małe spalanie i zupełnie wystarczające osiągi. Za dowód niech posłuży fakt, że przyjechałem na nim z salonu w Wawie do Gdyni. 90 km/h jedzie bez problemu, na starcie na światłach jest pierwsza.
Przeszkadzają odrobinę za szerokie lusterka w kanionie i paskudny dźwięk silnika, w którym (jestem pewnien) składacz pozostawił luźną nakrętkę w cylindrze.

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2010-04-09 21:56:01
Autor: Dysiek
co na miasto?
pytanie z serii egzystancjalnych.
mam A, mam sliczna rutututnie (intruder m800/2009), ale... to ciutke za duze na miasto.  ciezko kanionowac, szczegolnie jak wasko.

Skoro lubisz armature to moze Virago 250/535? Jezdzilem na obu i do miasta spoko :-) I jeszcze wygladaja ladnie :)

Pozdrawiam
Dysiek

co na miasto?