co na miasto?

Data: 2010-03-31 07:30:35
Autor: Damork
co na miasto?
Na mównicę wtargnął "Alex D. B.", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

1. masa kierownika=klasa:indyk, znaczy 60kg. powiedzmy, ze brutto max 70.
2. waskie, proste, zwrotne - zeby latwiej kanionami pomknac, latwoparkowalne.
3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?

Typowo na miasto skuterek do 200 cm2 to ideał, tyle że góra rozmiarów Kymco
New Dink 200i - typowe maxi mniejszej pojemności też da radę, ale już tak
wygodne w przeciskaniu się nie będzie. Dynamiczne, zwrotne, spełnia
wszystkie podane warunki. Sam kilka lat skuterami po mieście latałem i
gdyby tylko warunki parkingowe mi na to pozwalały to bym sobie tak tylko na
miasto właśnie coś takiego miał.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Data: 2010-03-30 23:19:26
Autor: Lisciasty
co na miasto?
On 31 Mar, 07:30, Damork <damorkUSUN...@wp.pl> wrote:
> 3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?

Typowo na miasto skuterek do 200 cm2 to idea , tyle e g ra rozmiar w Kymco

Nie znam się na skuterach ale taki co ma 200 cm2 musi być super bo nie
pali w ogóle paliwa :]

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

co na miasto?