Data: 2010-03-31 06:54:33 | |
Autor: Nikanor | |
co na miasto? | |
On 31 Mar, 03:07, "Alex D. B." <agi...@poczta.onet.pl> wrote:
Jak najlżejszy i najwęższy skuterek 125-300 ccm. W korkach - nie ma konkurencji. Żadne tam sportowe 600 czy supermoto nie wepchnie się tam, gdzie da radę na przykład: Nowe Agility City - 125ccm Honda SH 300 - skuter rakieta, tylko drogi Piaggio FLY 150 Sym VS 125 Czy jeszcze Vespy, jak lubisz oldschool. Np. 250 ccm. Wszystkie one mają tę dodatkową zaletę, że na koniec października, kiedy większość sezonowych motocyklistów już się przesiadła do puszek, ty zmieniasz opony na zimowe, wpinasz podpinkę i pomykasz dalej, radośnie pogwizdując. -- Nikanor [DL650, DR350, Agility125] |
|
Data: 2010-03-31 16:11:30 | |
Autor: duddits | |
co na miasto? | |
W dniu 2010-03-31 15:54, Nikanor pisze:
Wszystkie one mają tę dodatkową zaletę, że na koniec października, Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zależność. Śmigałem FZ6 do połowy grudnia w zeszłym roku. Kwestia motywacji zapewne :) Co do reszty to zgoda, pewnie coś z zakresu 125-250 nada się znakomicie, chociaż znów, ja swoim jeżdżę teraz codziennie do pracy i nie narzekam. -- duddits |
|
Data: 2010-03-31 07:50:50 | |
Autor: Nikanor | |
co na miasto? | |
On 31 Mar, 16:11, duddits <dudd...@NOSPAMfz6.pl> wrote:
Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zależność. Śmigałem FZ6 do połowy Zapewne. Ja np. mam taką, że jak w lutym po ciemku wracam z pracy (12 km za Warszawą) i pada śnieg, to wolę mieć pod sobą 100 kg skutera, który się nie wyjebie, bo albo (a) na zimowych oponach nadal ma przyczepność albo (b) wystawię nogi i pojadę na butach. Teraz zrób to samo z moim DL-em. A i tak w związku z ciężkimi warunkami miałem w tym roku 8 tygodni przerwy w jeździe. -- Nikanor [DL650, DR350, Agility125] |
|
Data: 2010-03-31 17:03:35 | |
Autor: duddits | |
co na miasto? | |
W dniu 2010-03-31 16:50, Nikanor pisze:
A i tak w związku z ciężkimi warunkami miałem w tym roku 8 tygodni Podobnie. Mi się jeszcze dodatkowo nie chciało :) -- duddits |
|