co na miasto?

Data: 2010-03-31 06:54:33
Autor: Nikanor
co na miasto?
On 31 Mar, 03:07, "Alex D. B." <agi...@poczta.onet.pl> wrote:
Jak najlżejszy i najwęższy skuterek 125-300 ccm. W korkach - nie ma
konkurencji. Żadne tam sportowe 600 czy supermoto nie wepchnie się
tam, gdzie da radę na przykład:
Nowe Agility City - 125ccm
Honda SH 300 - skuter rakieta, tylko drogi
Piaggio FLY 150
Sym VS 125
Czy jeszcze Vespy, jak lubisz oldschool. Np. 250 ccm.

Wszystkie one mają tę dodatkową zaletę, że na koniec października,
kiedy większość sezonowych motocyklistów już się przesiadła do puszek,
ty zmieniasz opony na zimowe, wpinasz podpinkę i pomykasz dalej,
radośnie pogwizdując.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

Data: 2010-03-31 16:11:30
Autor: duddits
co na miasto?
W dniu 2010-03-31 15:54, Nikanor pisze:
[...]

Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zależność. Śmigałem FZ6 do połowy
grudnia w zeszłym roku. Kwestia motywacji zapewne :)

Co do reszty to zgoda, pewnie coś z zakresu 125-250 nada się znakomicie,
chociaż znów, ja swoim jeżdżę teraz codziennie do pracy i nie narzekam.

--
duddits

Data: 2010-03-31 07:50:50
Autor: Nikanor
co na miasto?
On 31 Mar, 16:11, duddits <dudd...@NOSPAMfz6.pl> wrote:
Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zależność. Śmigałem FZ6 do połowy
grudnia w zeszłym roku. Kwestia motywacji zapewne :)

Zapewne. Ja np. mam taką, że jak w lutym po ciemku wracam z pracy (12
km za Warszawą) i pada śnieg, to wolę mieć pod sobą 100 kg skutera,
który się nie wyjebie, bo albo (a) na zimowych oponach nadal ma
przyczepność albo (b) wystawię nogi i pojadę na butach. Teraz zrób to
samo z moim DL-em.

A i tak w związku z ciężkimi warunkami miałem w tym roku 8 tygodni
przerwy w jeździe.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

Data: 2010-03-31 17:03:35
Autor: duddits
co na miasto?
W dniu 2010-03-31 16:50, Nikanor pisze:
A i tak w związku z ciężkimi warunkami miałem w tym roku 8 tygodni
przerwy w jeździe.

Podobnie. Mi się jeszcze dodatkowo nie chciało :)

--
duddits

co na miasto?