co nadaje sie na lpg?

Data: 2010-07-13 14:01:32
Autor: krzysiek82
co nadaje sie na lpg?
  mateusx pisze:
Max ok 20 tys zl, typy ford focus lub pegueot 307... czy te autka nadaja sie
na instalacje lpg? Czy lepiej rozgladac sie za dieslami? Przebiegi roczne ok
25-30tys km, glownie trasa.

auta się nie nadają, co najwyżej silniki ale nie sprecyzowałeś jakie wchodzą w grę więc ciężko pomóc.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-13 12:14:55
Autor:
co nadaje sie na lpg?
krzysiek82 <saab@user.pl> napisał(a):
  mateusx pisze:
> [...]
> 25-30tys km, glownie trasa.
> auta się nie nadają, co najwyżej silniki ale nie sprecyzowałeś jakie wchodzą w grę więc ciężko pomóc.

no tak.. focus 1.6 100 KM, pegueot 1.6 110KM. Czy silnik diesla w pegueot 307
1.6 HDI 90KM, to jakas wadliwa konstrukcja?

Data: 2010-07-13 14:28:56
Autor: krzysiek82
co nadaje sie na lpg?
mateusx6@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
no tak.. focus 1.6 100 KM, pegueot 1.6 110KM. Czy silnik diesla w pegueot 307
1.6 HDI 90KM, to jakas wadliwa konstrukcja?

Z tego co mi wiadomo focusowe silniki się nie gazują (głowica) a diesle 1.6 HDI taki miała żona w berlingo nie wytrzymał trudów eksploatacji i padły wtryski a jeszcze 100tyś nie zrobił Generalnie te diesle są sporo mniej trwałe niż np fiatowskie JTD.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-13 22:12:31
Autor: ToMasz
co nadaje sie na lpg?
krzysiek82 pisze:
[...]

tu bym sie mocno nie zgodził. Hdi mają już naście lat, pakowane są do
wielu marek aut. JAk ich nie naprawia partacz, to śmigają bezawaryjnie.
Dokłaniej: bezawaryjnie jak na dzisiejsze czasy. Na jadalnym nie radze
jeździć, olej i filtry też trzeba zmieniać....

ToMasz

Data: 2010-07-13 22:48:44
Autor: Artur Maśląg
co nadaje sie na lpg?
W dniu 2010-07-13 22:12, ToMasz pisze:
krzysiek82 pisze:
(...)
[...]

I masz rację, że się nie zgadzasz. Nie to żebym twierdził, że JTD jest
złe (bo zasadniczo nie jest), ale stwierdzenie że HDI są gorsze od
JTD, ponieważ w jednym samochodzie padły wtryski przed 100kkm jest
delikatnie powiedziawszy ... jak zawsze :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-07-14 09:45:49
Autor: krzysiek82
co nadaje sie na lpg?
Artur Maśląg pisze:
> [...]
JTD, ponieważ w jednym samochodzie padły wtryski przed 100kkm jest
delikatnie powiedziawszy ... jak zawsze :)

w aso stwierdzili, że tak bywa, potem dopiero gdzieś znalazłem informacje, że wtryski (chyba delphi ale tu mogę się mylić bo już nie pamiętam) do trwałych nie należą.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-13 14:26:33
Autor: J.F.
co nadaje sie na lpg?
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c3c55a5$0$19161$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Auta tez. Np maluch sie nie nadaje :-)

J.

Data: 2010-07-13 14:30:02
Autor: krzysiek82
co nadaje sie na lpg?
J.F. pisze:
Auta tez. Np maluch sie nie nadaje :-)

Co nie znaczy, że się nie da :)

--
krzysiek82

Data: 2010-07-14 10:03:14
Autor: LEPEK
co nadaje sie na lpg?
J.F. pisze:

Auta tez. Np maluch sie nie nadaje :-)

Nadaje, szczególnie Bis :)
W zwykłym też widziałem.
A w Garbusach to już nawet dość powszechne (było, bo juz "moda" na garbusy minęła).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm