co nastepne

Data: 2009-02-24 07:55:00
Autor: fv
co nastepne
maciek83 wrote:
przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej
ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic
myslałem o hornecie 900 a i rocznik 2002 do 2005 cena nie wiecej niz 12

Offroad to nie wiem, ale popatrz sobie jeszcze na Suzuki SV 1000.

Wiele zależy od tego co ci się nie podoba w Bandicie. Jeśli za mała moc, to zdaje się, że jest pole
do popisu. Przy zbyt słabym zawiasie też można bardzo wiele tanio (dużo taniej niż wymiana moto)
poradzić. Podreperowanie urody to kwestia wizji i determinacji.

Jeśli zaś problemem jest wiek motocykla i częste niedomaganie to ~litrowy motocykl za 12 tys nie
rozwiąże IMHO tego problemu.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL