co nowego w PLUSGSM? Jakie aparaty?

Data: 2012-03-31 00:27:40
Autor: Latet
co nowego w PLUSGSM? Jakie aparaty?
Witam. Prosze o informacje Wtajemniczonych - czy wiadomo jaka oferta bedzie w PLUSGSM w najblizszym czasie?? Jakies nowosci w aparatach? THX. A

Obecnie to jakaś żenada. Mam 2 umowy, obie mi się skończyły ponad pół roku temu, ale czekam, bo modele, które mi tanio oferują za przedłużenia umowy to starocie, a co najwyżej wersje mini nieco nowszych smartfonów. I gówno ich obchodzi, że jestem ich wiernym abonamentowym klientem nieustannie od 1998 r. Zamarzył mi się iPhone, ale chcą, abym za niego zapłacić coć ponad 1100 zł (w ramach przedłużenia umowy).

latet

co nowego w PLUSGSM? Jakie aparaty?