co opr贸cz omegi B z RWD?

Data: 2011-07-18 21:26:37
Autor: BartekK
co opr贸cz omegi B z RWD?
W dniu 2011-07-18 08:24, Lukasz pisze:
Nied艂ugo mam zamiar rozgl膮da膰 si臋 za autkiem dla 偶ony kt贸rym ja te偶 od
czasu do czasu b臋d臋 chcia艂 je藕dzi膰. Moje wymagania to:
1) RWD
2) w miar臋 mocny silnik, my艣la艂em o Omedze 2,5 lub 3,0 V6 z gazem
3) cz臋艣ci dost臋pne od r臋ki w sklepach, byle mechanik ma to naprawi膰
4)jako艣 bardzo mocno nie psuj膮ce si臋
5) cena do 10kpln, ch臋tnie mniej (razem z LPG), cho膰 rozwa偶臋 troszk臋
dro偶sze
6)min. 4-osobowe
Jeszcze ci zostaje Dodge Magnum/Chrysler 300C (chodz膮 do艣膰 tanio, ale s膮 do艣膰 ma艂o ergonomiczne)
Bierz Omeg臋 nawet si臋 nie zastanawiaj, 偶ona b臋dzie wdzi臋czna :) Tylko jaki艣 mi艂y egzemplarz (auta, nie 偶ony) wylosowa膰 to b臋dzie ambitne zadanie... (ja niestety ju偶 swoj膮 sprzeda艂em, znaczy Omeg臋 MV6)

--
| Bart艂omiej Ku藕niewski

co opr贸cz omegi B z RWD?