co oprócz omegi B z RWD?

Data: 2011-07-18 11:48:25
Autor: J.F
co oprócz omegi B z RWD?
Użytkownik "Lukasz"  napisał w wiadomości
Niedługo mam zamiar rozglądać się za autkiem dla żony którym ja też od czasu do czasu będę chciał jeździć. Moje wymagania to:
1) RWD
2) w miarę mocny silnik, myślałem o Omedze 2,5 lub 3,0 V6 z gazem

I zona chce taka kolumbryne w RWD ? :-)

Z tego co widzę odnośnie pierwszego punktu to do wyboru mam Mercedesy, BMW i włąśnie rzeczoną omegę. Te pierwsze kojarzą mi się z dziadkami i mułowatymi choć dobrymi dieslami, drugie kojarzą mi się w tej cenie z całkowicie

Zalezy co kupisz. Wybor faktycznie nei jest duzy - jeszcze Polonez, Lada i Lexus :-)

zakatowanym autem, omegę miałem i bardzo mi się podobała.

A myslisz ze omega to jest auto ktorym dziadek do kosciola ?

J.

Data: 2011-07-18 12:32:41
Autor: Lukasz
co oprócz omegi B z RWD?
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j00vh8$l1q$1news.onet.pl...
[...]

cóż, żona pojedzie wszystkim, miała pod domem busa to jeździła busem, wielkość jej nie przeszkadza a RWD to dla mojej frajdy ;)
Dodam że dla mojej pracy lepsze byłoby kombi, ale nie upieram się, aaa - koniecznie manual :)

zakatowanym autem, omegę miałem i bardzo mi się podobała.

A myslisz ze omega to jest auto ktorym dziadek do kosciola ?

spodziewam się że wszystkie auta w tym przedziale cenowym są od księdza co na plebanię dojeżdżał ;) a tak na poważnie chcę auto które nie ma typowych drogich usterek jak na swój silnik, wiem że większe silniki nie będą tanie w eksploatacji i w tym wieku będą miały nabite kilkaset... znaczy się 184000km ;D
Przewiduję przebieg w okolicach 15.000-20.000km rocznie, auto - jak dobrze pójdzie - na kilka lat.

Lukasz

co oprócz omegi B z RWD?