co oprócz omegi B z RWD?

Data: 2011-07-18 12:35:36
Autor: to
co oprócz omegi B z RWD?
begin Lukasz
Z tego co widzę odnośnie pierwszego punktu to do wyboru mam Mercedesy,
BMW i włąśnie rzeczoną omegę. Te pierwsze kojarzą mi się z dziadkami i
mułowatymi choć dobrymi dieslami, drugie kojarzą mi się w tej cenie z
całkowicie zakatowanym autem, omegę miałem i bardzo mi się podobała.

Stara Omega ma w sobie tyle kobiecości, co most kolejowy.

Data: 2011-07-18 15:24:47
Autor: Lukasz
co oprócz omegi B z RWD?
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e242898$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
begin Lukasz
Stara Omega ma w sobie tyle kobiecości, co most kolejowy.

a kto powiedział że ma być kobieca? potrzebuję kolejne auto w rodzinie i chcę mieć tylny napęd, co kupię tym żona będzie śmigać, obstawiam omegę bo ma jedyny słuszny napęd (no dobra, skusiłbym się jeszcze na AWD jak by się coś znalazło) i wystarczające wyposażenie (elektryka i klima) oraz jest w miarę wygodna. Silnik może jak na dzisiejsze czasy odstaje ale takie 3.0 IMO wystarczy, tyle że chyba łatwiej mi będzie znaleźć 2,5 V6... Mocy nigdy za wiele, nawet jak dla żony- im mocniejsze auto tym bezpieczniejsze (nie jeździłem stale niczym powyżej 200KM więc być może jest gdzieś granica tego bezpieczeństwa ;)

Lukasz

Data: 2011-07-18 13:27:38
Autor: to
co oprócz omegi B z RWD?
begin Lukasz
[...]

2.5 jest bez sensu w tym aucie, pali tyle samo co 3.0 i nie jedzie. --

co oprócz omegi B z RWD?