co oprócz omegi B z RWD?

Data: 2011-07-18 22:07:44
Autor: Krzysztof 45
co oprócz omegi B z RWD?
Lukasz napisał(a):
Z tego co widzę odnośnie pierwszego punktu to do wyboru mam Mercedesy, BMW i włąśnie rzeczoną omegę.
Myślę że w tym przedziale cenowym, Omega B FL (C) będzie najlepszym pomysłem i będzie miała najbogatsze wyposażenie jak ksenony, tempomat, nawigacja, dwu strefowa klima, czujniki cofania, webasto (DTI), pełna elektryka z szyberdachem, przyciemniające wewnętrzne lusterko a boczne chowane, czujnik deszczu ...
Tylko wybierał bym silniki sześciocylindrowe.
--
Krzysiek

co oprócz omegi B z RWD?