co oprócz omegi B z RWD?

Data: 2011-07-21 00:36:42
Autor: Adam Płaszczyca
co oprócz omegi B z RWD?
Dnia Mon, 18 Jul 2011 08:24:42 +0200, Lukasz napisał(a):

1) RWD
2) w miarę mocny silnik, myślałem o Omedze 2,5 lub 3,0 V6 z gazem
3) części dostępne od ręki w sklepach, byle mechanik ma to naprawić
4)jakoś bardzo mocno nie psujące się
5) cena do 10kpln, chętnie mniej (razem z LPG), choć rozważę troszkę droższe
6)min. 4-osobowe

Z tego co widzę odnośnie pierwszego punktu to do wyboru mam Mercedesy, BMW i włąśnie rzeczoną omegę. Te pierwsze kojarzą mi się z dziadkami i mułowatymi choć dobrymi dieslami, drugie kojarzą mi się w tej cenie z całkowicie zakatowanym autem, omegę miałem i bardzo mi się podobała. Ogólnie chciałbym MX-5 ale nie spełnia warunku 6) więc niestety odpada :( Może są jeszcze inne auta RWD? A może szukać czegoś z BMW/Mercedesa?

Sierra, Scorpio :D

--

co oprócz omegi B z RWD?