co piszczy? pomys³y?

Data: 2011-09-18 23:56:52
Autor: Stefan Szczygielski
co piszczy? pomys³y?
W dniu 18.09.2011 21:11, Bartek pisze:
co¶ piszczy. w przednich ko³ach najprawdopodobniej,
brzmi, jak lekko piszcz±ce hamulce. - tak jak to czasem w aucie bywa.

A taki ekran z ¿elastwa za tarcz± masz? Nie wiem jak to siê nazywa, ale zdarza siê to wygi±æ i ubocznym efektem akustycznym jest rodzaj piszczenia-zygzania. U mnie zale¿a³ od skrêtu kó³, zygza³ z³o¶liwie jak ostro skrêca³em w jedn± stronê w bramê. :}

S.

Data: 2011-09-19 19:41:54
Autor: Heinzkalter
co piszczy? pomys³y?

"Stefan Szczygielski" <groups@siospammoomean.eu.org> wrote in message news:j55pf4$hak$1news.onet.pl...
[...]

Taki "ekran" przewa¿nie nazywa siê "os³on±" :-)

hk

co piszczy? pomys³y?