co piszczy? pomys³y?

Data: 2011-09-19 09:46:57
Autor: newsartmedia
co piszczy? pomys³y?
Witam serdecznie.

brzmi, jak lekko piszcz±ce hamulce. - tak jak to czasem w aucie bywa.
przy prostej kierownicy i jezdzie na wprost. po minimalnym skrêceniu - pisk ustaje.
Mia³em to samo w zaciskach ATE.
Okaza³o siê, ¿e brudne by³y bolce prowadz±c3e klocki. Te nie wraca³y ca³kiem na
swoje miejsce tylko lekko dotyka³y tarczy.
Po oczyszczeniu i przesmarowaniu bolców problem znikn±³.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-09-19 10:51:08
Autor: Bartek
co piszczy? pomys³y?
U¿ytkownik <newsartmedia@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7500.00000007.4e76f371newsgate.onet.pl...
[...]

ja obstawiam to samo. sprawdzimy, bo co ciekawe na zimno nic nie piszczy.
czyli trzeba trochê siê przejechaæ, rozgrzaæ hamulce [albo co¶ innego, je¶li to nie one :)] ui siê pojawia pisk.

ale nie o tym chcuia³em: czym smarujecie prowadnice klocków, zacisku? bo same t³oczki - mam pastê do t³oczków, natomiast nie wiem czym ew. same prowadnice zacisku i klocków - jaka¶ pasta miedziana? smar ?

--
Pozdrawiam, Bartek

co piszczy? pomys³y?