co piszczy? pomys³y?

Data: 2011-09-19 16:06:40
Autor: radekp@konto.pl
co piszczy? pomys³y?
Sun, 18 Sep 2011 21:11:12 +0200, w <j55fof$dkf$1@node2.news.atman.pl>, "Bartek"
<NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisa³(-a):

Mam identyczne objawy. Jazda na wprost, piszczy dopiero po ~10km, po ~100km
przestaje. :) Skrêcenie albo przyhamowania likwiduje pisk, czasem tylko na
chwilê, czasem na sta³e (tzn. na ile¶tam km).

auto to alfa. ale to bez znaczenia raczej.

Moja te¿ alfa, wiêc chyba ma znaczenie :).

Ja dopiero za tydzieñ jadê na podno¶nik, wiêc wdziêczny by³bym jakby¶ wcze¶niej
odkry³.

U siebie obstawiam co¶ z klockami, ju¿ siê koñcz±, wiêc byæ mo¿e ju¿ siê
rozklejaj±.

co piszczy? pomys³y?