co play daje za przeniesienie

Data: 2009-04-15 13:42:32
Autor: Tomek
co play daje za przeniesienie
Jakie bonusy Play daje za przeniesienie numeru z innej sieci?
Chodzi mi o Play Fresh
az

Data: 2009-04-15 14:24:42
Autor: Bolek

Użytkownik "Tomek" <ankra@nie.pl> napisał w wiadomości news:gs4h9i$ftm$1news.onet.pl...
Jakie bonusy Play daje za przeniesienie numeru z innej sieci?
Chodzi mi o Play Fresh
az

To co opisali tutaj:
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/przejscie/index.html

Te doładowania 3x20zł ważne są do końca miesiąca w którym zostały
przydzielone, więc jak np. złożysz wniosek o przeniesienie dziś
15.04, nową kartę aktywujesz 23.04, to będziesz miał ok. tygodnia
na wygadanie tych dwóch dych. To samo z dodatkowym bonusem,
który wybierzesz spośród trzech.
Jeszcze jedno, nie trzeba kupować startera za 30zł, zmodyfikowali
promocję i może być też starter za 9zł.

Bolek

Data: 2009-04-15 14:31:07
Autor: Dominik & Co
Bolek napisał(a):

[...]

Przeczytaj regulamin promocji, w szczególności punkt 6.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-15 14:44:12
Autor: Bolek

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości news:gs4k2b$7jd$1inews.gazeta.pl...
Bolek napisał(a):

[...]

Faktycznie, zasugerowałem datą, która podana jest po wykręceniu *101#.
Regulamin jednak nie określa jasno czy te 20zł przechodzi czy też nie.
Bolek

Data: 2009-04-16 07:45:42
Autor: Dominik & Co
Bolek napisał(a):

Regulamin jednak nie określa jasno czy te 20zł przechodzi czy też nie.

Dokładnie, pytałem już o to na grupie.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-15 14:32:01
Autor: Dominik & Co
Tomek napisał(a):
Jakie bonusy Play daje za przeniesienie numeru z innej sieci?

Co daje to daje, niech Ci najpierw przeniesie. Mój numer
przenosi już ponad dwa tygodnie...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-15 14:43:53
Autor: Maciek
co play daje za przeniesienie
Użytkownik "Dominik & Co"
Co daje to daje, niech Ci najpierw przeniesie. Mój numer
przenosi już ponad dwa tygodnie...

A który op ma problem z uwolnieniem?

Data: 2009-04-16 07:47:34
Autor: Dominik & Co
Maciek napisał(a):

  > A który op ma problem z uwolnieniem?

Mobilking. Z tym, że jak do nich dzwonię, to oczywiście wszystko
OK, wredny Play nie chce przenieść. Jak dzwonię do Play, to wredny Mobilking
blokuje. Ręce opadają, w końcu zobowiązali się (Play), że wszystko
załatwią za mnie i mają na to pełnomocnictwo...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-16 09:54:28
Autor: Bolek

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości news:gs6gpm$cpq$3inews.gazeta.pl...
Maciek napisał(a):

> [...]

blokuje. Ręce opadają, w końcu zobowiązali się (Play), że wszystko
załatwią za mnie i mają na to pełnomocnictwo...

Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.
Generalnie każdy operator rzuca kłody pod nogi, żebyś miał trudności z przeniesieniem i machnął na to ręką. Ja miałem problemy z zarejestrowałem, wnioski o rejestrację
numeru u starego operatora były odrzucane bez podania przyczyny,
dopiero za czwartym razem się udało.
Osobom, które mają podobne problemy, polecam forum Telekceważeni,
gdzie wypowiadają się eksperci z UKE.

Bolek

Data: 2009-04-16 10:04:27
Autor: Dominik & Co
Bolek napisał(a):

Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.

Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem ;-)

I poniekąd akurat ten numer będę miał w dupie, o ile Play raczy mi i żonie
przenieść numery z Carrefour Mova, dlatego nie awanturuję się wcale :-)

Numer jest zarejestrowany, dane zgadzają się z dowodem osobistym i z wnioskiem
złożonym u Playa. Stosowna kasa na koncie jest. I tyle. Brak zdjęcia
cołaski z konta, brak sms o przejściu, brak czegokolwiek.

Wizyta w Germanosie, złożenie wniosku- OK.
Czas mija, brak efektu, wizyta w Germanosie, panienka z okienka sprawdza
sobie w "systemie", wszystko OK, powinno być dobrze. Nie jest.
Następna wizyta w Germanosie, panienka dzwoni do Mobilkinga, "lada chwila"
mają pobrać cołaskę. Tydzień mija- nie pobierają. Dzwonię do Germanosa,
"Mobilking robi trudności, niech Pan się u nich upomina". Dzwonię do
MK, "żadnych trudności nie robimy, numer gotowy do przeniesienia".
Mail do BOK Play- na razie cisza.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-16 10:31:15
Autor: Bolek

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości news:gs6oqc$he3$1inews.gazeta.pl...
Bolek napisał(a):

[...]

Cołaską to się akurat nie przejmuj, bo mi nie ściągnęli kasy z konta w ogóle
i mogłem z niej korzystać tak długo jak była aktywna stara karta.
Z tego co pamiętam stary operator ma 2 dni na pisemne ustosunkowanie się
do wniosku o przeniesienie, więc Play poinformuje Cię jaka jest odpowiedź.
Jeśli dwukrotnie poprawnie wypełniony wniosek nie przyniesie rezultatu
i MK nie zasłania się brakiem możliwości technicznych to smaruj pismo
do uke@uke.gov.pl (musi to być skarga), załącz skany pism. Podobno o dziwo to bardzo pomaga.

Bolek

Data: 2009-04-15 15:07:14
Autor: bartekk
"Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> wrote in message news:gs4k42$7jd$2inews.gazeta.pl...
Co daje to daje, niech Ci najpierw przeniesie. Mój numer
przenosi już ponad dwa tygodnie...

Moj przeszedl z Orange w rowny tydzien.

Data: 2009-04-15 15:13:13
Autor: Tomek
bartekk pisze:

Moj przeszedl z Orange w rowny tydzien.

powiedz, czy gdzieś pokazują tą kwotę 20 zł, czy jak zwykle jest ukryta i nie wiadomo ile z niej zostało do wygadania :(
az

Data: 2009-04-15 15:16:48
Autor: bartekk

"Tomek" <ankra@nie.pl> wrote in message news:gs4mji$v0i$2news.onet.pl...
bartekk pisze:

Moj przeszedl z Orange w rowny tydzien.

powiedz, czy gdzieś pokazują tą kwotę 20 zł, czy jak zwykle jest ukryta i nie wiadomo ile z niej zostało do wygadania :(

Na stronie nigdzie nie mozna jej sprawdzic. Pod *101# jest pokazana :) Najpierw pokazuje kwote podstawowa, a pozniej te srodki promocyjne.

Data: 2009-04-15 15:10:07
Autor: Tomek
Dominik & Co pisze:

Co daje to daje, niech Ci najpierw przeniesie. Mój numer
przenosi już ponad dwa tygodnie...

a to ciekawe, bo mnie już po 1 dniu złożenia wniosku, ERA TT pobrała 50 zł i mam mieć już w piętek przeniesiony do Playa
az

co play daje za przeniesienie