co po Nokii 6021?

Data: 2009-12-20 20:08:51
Autor: Adampio
co po Nokii 6021?
Witam,

powoli zaczyna mi "oblazic z farby" Nokia 6021 mimo ze nadal dziala bezawaryjnie, ale wymiana samej obudowy wydaje sie byc nieco za droga...
Mimo ze juz troche sam poguglalem nic nie moge znalezc jako godnego jej nastepcy, ale pamietam ze tę 6021 znalazlem przy pomocy grupy (jako nastepce 6310i) wiec moze i teraz sie uda? :-)

Ale do rzeczy, ma to byc:
- Nokia
- niesymbianowa
- trzystsystemowa
- z BT
- z GPRS-me (+ to co bedzie szbysze w danym miejscu) do laczenia laptopa i palmtopa z Siecia
- z klawiszem "menu" typu joystick (a nie naciskanym na brzegach kwadracikiem) bo mam za duze paluchy
- zadnych klapek i "rozsuwek"
- aparat zbedny
- doobra bateria
- jako aparat na wymiane w Plusie (bez zmiany planu taryfowego)
- latwo zdejmowalny SIM LOCK
- potrzeby: gadanie, SMS-y, WAP, modem do komputera (sporadycznie), takze za granica na lokalnych SIM-ach prepaidowych

Zna ktos moze  taki model?

PZDR

Piotr

Data: 2009-12-21 11:32:54
Autor: Paweł Hadam
co po Nokii 6021?
Adampio pisze:
[...]

Miałem podobny dylemat. Też 6021 wymieniałem. Wybrałem 3110c i jestem zadowolony. Do dzwonienia rewelacja, bardzo dobrze współpracuje z różnej maści zestawami głośnomówiącymi i słuchawkowymi BT (co np. czasem szwankuje w Sony Ericssonach). Myślałem też o 6300 i 6303, ale w zasadzie tylko lepszy wyświetlacz byłby dla mnie atutem, ale za to klawisze dużo mniejsze i cena sporo wyższa (zwłaszcza 6303).

Ale do rzeczy, ma to byc:
- z klawiszem "menu" typu joystick (a nie naciskanym na brzegach kwadracikiem) bo mam za duze paluchy

Niestety 3110c joysticka nie ma, ale "kwadracik" jest stosunkowo spory, jak też pozostałe klawisze są dosyć duże.

- aparat zbedny
Można poszukać 3109, zdaje się, że to to samo co 3110 tyle, że bez aparatu. Nie wiem tylko czy jakikolwiek polski operator miał ją w ofercie.

- doobra bateria
3110c ma ponad 1Ah, mi osobiście trzyma około 5 dni przy kilku do kilkunastu minut rozmowy dziennie i dużej ilości SMS.

- jako aparat na wymiane w Plusie (bez zmiany planu taryfowego)
Tego pewien nie jestem, ale telefon dosyć wiekowy to pewnie będzie nawet   za 1zł. Choć czasem może się okazać, że zapasy się skończyły...

- latwo zdejmowalny SIM LOCK
Ja kupiłem w sklepie bez simlocka, więc się nie wypowiem...

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2009-12-22 00:27:25
Autor: Adampio
co po Nokii 6021?
Paweł Hadam pisze:
Miałem podobny dylemat. Też 6021 wymieniałem. Wybrałem 3110c i jestem zadowolony

Dzieki, Plus ja oferuje i na ekranie wyglada niezle.

co po Nokii 6021?