co po "analogu" wybrać

Data: 2009-06-02 21:05:23
Autor: EMPI
co po "analogu" wybrać
Hej !

No i stało się... Trafiło na mnie, "padł" TV analogowy. A najgorsze, że
muszę teraz kupić nowy telewizor i to jest koszmar. Czytam tą grupę,
"pasjonuję" się dysputami o wyższości HDR nad FHD, LCD nad plazmą itd i
nadal nie wiem co kupić.

Przechodziłem przez to samo 2 tygodnie temu. Uważam, że wybrałem
najlepiej jak się dało (przy pewnych założeniach)
Wybrałem plazmę LG 42PQ3000 za 2500zł z przesyłką (agito.pl)
Rozdzielczość 1024x768.
Porównywałem telewizory naocznie na sygnale analogowym (bo demówki HD to
zawsze piknie wyglądają i praktycznie nie widać różnic między
telewizorami). Natomiast przy sygnale SD :
1. Plazma lepiej wygląda od LCD (oba TV 42 cale LG, plazma HD Ready za 2
tys. z hakiem a LCD Full HD za ok. 6 tys.)
2. plazma HD Ready lepiej wygląda od plazmy FullHD !!!! Różnica jest w
ostrości. Interpolacja sygnału PAL do FullHD strasznie rozmazuje obraz.

Nie mam żadnych źródeł sygnału HD i w najbliższej przyszłości nie będę
mieć. Na sygnale z anteny z dachu obraz jest lepszy niż miałem na TV
kineskopowym (29 cali Panasonic) - a przyznam, że bałem się że będzie
gorszy. Nabyłem teraz Polsat Cyfrowy (bez kanałów HD) i jest miodzio :-)

Rozważałem też Panasonica TX-P42X10Y (koniecznie nie chciałem Full HD),
ale Panas jest sporo droższy a LG ma możliwość podłączenia zdjęć i mp3
przez port USB (Panas ma wejście na karty SD) (wyświetlanie fotek na TV
jest dla mnie ważna).

EMPI
http://www.empi.art.pl

co po "analogu" wybrać