co po "analogu" wybrać

Data: 2009-06-10 22:44:48
Autor: Jacek Osiecki
co po "analogu" wybrać
Dnia Thu, 28 May 2009 11:30:33 +0200, Heraklit napisał(a):
No i stało się... Trafiło na mnie, "padł" TV analogowy. A najgorsze, że
muszę teraz kupić nowy telewizor i to jest koszmar. Czytam tą grupę,

[...]

się wyreguluje. Jedynie w centralnym miejscu stojąca plazma Panasonica
dorównuje dynamiką, kolorem, kontrastem analogowemu, ale cena 5000 zł i
sygnał HD.

I właśnie tego panasonica należy wziąć ;)
Tylko nie w MM, gdzie telewizor kosztuje 1500zł drożej niż w pozostałych
sklepach...

Jeśli weźmiesz 42", to spokojnie Ci wystarczy HD Ready (chyba że oglądasz
tv z 1.5m) - np. TX-P42X10Y. Analogowe UPC będzie się prezentowało bardzo
dobrze (ja jestem bardzo zadowolony, mimo przekątnej większej o 10" obraz
jest moim zdaniem lepszy niż na 32" CRT który miałem przed plazmą), a jak
podłączysz jakiś sygnał HD to pełnia szczęścia ;)

DVD z odległości 3 m. Przede wszystkim jednak chciałbym, by obraz był
przynajmniej zbliżony do "analoga" dynamiką, barwą, kontrastem. Granice
cenowe ustaliłem sobie na 3000 - 3500 zł.

No to podany model mieści się z duużym zapasem (niecałe 2800), a jeśli
jesteś gotów zrezygnować z MPEG4 i DVB-T to model z "E" na końcu jest tańszy
o ok. 150zł.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944