co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

Data: 2016-01-06 14:40:06
Autor: m4rkiz
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
pytanie raczej nie o PC, ale niezbyt widze gdzie moglo by sie bardziej
nadawac

co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
korzystac ze skype?

telewizor (U50S6806S) teoretycznie jest 'smart', ale klipy youtube odtwarza w max 360-480p i na ekranie 4k wyglada to slabo

samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo

(chociaz jako tv i odtwarzacz z usb zdecydowanie moge polecic, w tej cenie nie ma chyba zadnej konkurencji)

zakaldam jakiegos boxa na androidzie, ale wybor jest spory a opisy
raczej kiepskie, zwlaszcza wsrod chinczykow

max 500 pln (zakladajac ze w cenie jest juz przyzwoita kamerka)

ktos coz moze polecic albo odradzic?

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-06 17:43:51
Autor: m4rkiz
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:n6j7f8$mh9$2node2.news.atman.pl...
pytanie raczej nie o PC, ale niezbyt widze gdzie moglo by sie bardziej
nadawac
co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
korzystac ze skype?

pytalem posiadaczy o zalety i wady ich rozwiazan, podalem trzy konkretne
warunki - skype, youtube w rozdzielczosci 1080p oraz cena do 500 pln z
kamerka

odpowiedz "Komputer."
nijak sie ma do zadanego pytania

tak, wiem ze moge podlaczyc ktorys z desktopow czy laptopow, ale nie
ma to sensu ze wzgledu na pobor mocy, wielkosc urzadzenia, glosnosc,
znaczny przerost formy nad trescia - laptop ktory obskoczy mi 1080p
bedzie znacznie drozszy niz jakies pudelko z androidem

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-06 19:28:32
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-01-06 o 17:43, m4rkiz pisze:

[...]

Nie pytałeś o zalety i wady. Liczyłeś że ktoś sam się domyśli
i je opisze.

odpowiedz "Komputer."
nijak sie ma do zadanego pytania

Jest odpowiedzią konkretną i zwięzłą na pytanie do podłaczyć
do TV aby używać Skypa i YT.

[...]

SÄ… zestawy media center majÄ…ce mniejszy pobĂłr prÄ…du niĹĽ tradycyjny
desktop, są przeróżne miniaturki działające pod androidami, mobilnymi
windowsami, linuxami a bywa ĹĽe i pod normalnymi windowsami ktĂłre
prÄ…du zuĹĽywajÄ… tyle co laptop a bywa ĹĽe i mniej.
Tyle ĹĽe ich omawianie to raczej na innej grupie lub jakimĹ›
forum o media center czy mikrokomputerach. Tam będą wiedzieć
ile mocy potrzeba do płynnego odtworzenia filmu z 1080p.

Pozdrawiam

Data: 2016-01-06 15:15:36
Autor: Sebastian Biały
On 2016-01-06 14:40, m4rkiz wrote:
co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
korzystac ze skype?

1) Android dongle [1]
2) Intel Compute Stick [2]

ktos coz moze polecic albo odradzic?

Nigdy nie będziesz w pełni zadowolony. Ale oba rozwi±zania s± lata ¶wietlne przed gównianymi dumb tv.

[1] http://allegro.pl/measy-b4a-ultra-hd-4k-android-dongle-promocja-i5470203185.html

[2] http://allegro.pl/minikomputer-intel-compute-stick-atom-2gb-ram-win8-i5875121860.html

Data: 2016-01-06 17:54:11
Autor: m4rkiz
"Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> wrote in message news:n6j7jq$nug$1node1.news.atman.pl...
[...]

sklaniam sie ku androidowi, ale jest tego cala masa
http://allegro.pl/odtwarzacze-hdd-i-multimedialne-urzadzenia-85173
wiec najchetniej posluchalbym opinii kogos kto ma i uzywa

moje doswiadczenie w temacie konczy sie na xbmc postawionym pare
lat temu na raspberry pi, z tego co pamietam potrafilo sie ciac

druga sprawa - zadnego sygnalu tv nie posiadam i nie planuje, wiec
najchetniej podlaczylbym cos co mi obskoczy tez wszystkie mozliwe
formaty multimediow - tv robi to calkiem dobrze ale przy dts trzeba sie
bawic avidemuxem a to troche upierdliwe

slowem:

- do 500 pln
- youtube w 1080p
- kamera, skype
- bluetooth (klawiaturka czy cos podobnego)
- odtwarzanie materialu wideo 1080p w kazdym formacie

najchetniej cos co dziala ootb

w erze? ;)

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-06 18:13:35
Autor: Sebastian Biały
On 2016-01-06 17:54, m4rkiz wrote:
moje doswiadczenie w temacie konczy sie na xbmc postawionym pare
lat temu na raspberry pi, z tego co pamietam potrafilo sie ciac

R-pi ma słaby procesor i słaby sprzęt. Nie nadaje sie do mm tym bardziej że YouTube ostatnio mocno przyciska z obci±żeniem przy dekodowaniu filmów z powodu nowych algorytmów.

- do 500 pln
- youtube w 1080p
- kamera, skype
- bluetooth (klawiaturka czy cos podobnego)
- odtwarzanie materialu wideo 1080p w kazdym formacie

Zdecydowanie Intel Stick. Dostaniesz normalnego windowsa a więc dostaniesz też możliwo¶ci ktorych nie ma android. Idę o zakład że istnieje istnieje na swiecie format zapisu video który z racji faktu że jest nowy nie będzie miał akceleracji przy dekodowaniu. Ale idę też o drugi zakład że wczesniej dekoder znajdziesz na windowsie niż na androidzie.

Jesli nie przeszkadza Ci dziadowski Windows (kafelki) to nie ma się chyba co zastanawiać. Tylko kupować (razem z klawiatur± bluetooth :/).

Czy 1080p zadziała? Koledze działa i jak na razie jest szczę¶liwy. Ja mam tylko jakiego¶ starego Androida który już nie łapie nic z okolic 720p więc nie mam zdania.

Zanim kupisz poczytaj też opinie negatywne:

http://gizmodo.com/intel-compute-stick-review-don-t-buy-it-1699377058

Data: 2016-01-07 00:49:11
Autor: nadir
W dniu 2016-01-06 o 17:54, m4rkiz pisze:

[...]

Może to się nada?
http://www.ibood.com/extra-pl/pl/product-specs/6917/15970/archos-pc-stick-windows-10.html
Akurat się pojawiło na iboodzie.

Data: 2016-01-07 06:58:30
Autor: Robert Winkler
W dniu 06.01.2016 o 17:54, m4rkiz pisze:
[...]

Od marca zeszłego roku mam takie urz±dzonko przypięte do TV,
tyle, że dla mnie ważna była obsługa XBMC/Kodi a nie Skype i YT.
Jak będziesz wybierał, to szukaj czego¶ z procesorem minimum
Amlogic S805 1.5GHz Quad Core (Cortex-A5)
i układem graficznym Mali-450MP
Nie widzę u siebie żadnych problemów przy odtwarzaniu filmów FullHD

Tylko uważaj gdzie kupujesz, ja się naciołem,
moje urz±dzonko miało mieć 2 GB RAMu
a okazało się w AnTuTu Benchmart że jest go tylko 800 MB
z czego dla programów wolne jest tylko jako¶ 250 MB.
--
Robert

Data: 2016-01-08 16:35:33
Autor: jakson
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
Data: 2016-01-06 23:39:38
Autor: jakson
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo

Dla jednego "za dlugo" bedzie dla drugiego "ale szybko".
Ile czasu odpala sie np. youtube na tym TCLu?

PS
Skype na telewizorach (z wbudowana aplikacja Skype) ma wady i zalety:
- na ogol musisz dokupic dedykowana, dosyc droga kamere (ok. 400zl)
- taka kamera jest na ogol znacznie lepsza od "laptopowej" (lepsza jakosc obrazu + swietnie zbiera dzwiek)

Data: 2016-01-08 00:25:52
Autor: m4rkiz
"jakson" <john.smith@example.org> wrote in message news:n6k53j$kin$1node2.news.atman.pl...
samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo
Dla jednego "za dlugo" bedzie dla drugiego "ale szybko".
Ile czasu odpala sie np. youtube na tym TCLu?

musialbym zmierzyc ale na oko 30-40 sekund

[...]

z tego co znalazlem to tcl nie ma i nie bedzie mial skype

https://support.skype.com/en/faq/FA34488/why-has-skype-stopped-working-disappeared-from-my-tv

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-08 15:25:32
Autor: jakson
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
musialbym zmierzyc ale na oko 30-40 sekund

U mnie yt odpala sie ok. 5-10 sekund, ale uwazam, ze to i tak dlugo.
Material odpala sie w HD z automatu - nawet nie wiem czy moge to zmienic.
Moze u Ciebie zasysa mniejsza rozdzielczosc z powodu zbyt wolnego lacza?

PS
Trzeba bylo kupic normalny telewizor normalnej firmy
a nie jakies wynalazki 4k wynalazkowatej firmy.
Zreszta przy 50" z odleglosci 3-4m nie da sie rozroznic 720 od 1080, nie wspominajac o 4k.

Data: 2016-01-08 21:03:15
Autor: m4rkiz
"jakson" <john.smith@example.org> wrote in message news:n6ogta$56h$1node1.news.atman.pl...
musialbym zmierzyc ale na oko 30-40 sekund
U mnie yt odpala sie ok. 5-10 sekund, ale uwazam, ze to i tak dlugo.
Material odpala sie w HD z automatu - nawet nie wiem czy moge to zmienic.

u mnie jest to na oko 360-480p i nigdzie w ustawieniach aplikacji
ani funkcjach smart nie znalazlem zadnych ustawien, na necie tez cisza

Moze u Ciebie zasysa mniejsza rozdzielczosc z powodu zbyt wolnego lacza?

swiatlowod 650\50Mb

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-11 00:20:42
Autor: Adam
W dniu 2016-01-08 o 21:03, m4rkiz pisze:
[...]

Masz 650 na odbiorze? Super :)
Od jakiego dostawcy?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-12 00:33:49
Autor: m4rkiz
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
"Adam" <a.g@poczta.onet.pl> wrote in message news:n6up04$n6l$2usenet.news.interia.pl...
Masz 650 na odbiorze? Super :)
Od jakiego dostawcy?

multiplay

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-07 09:27:55
Autor: ToMasz
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
korzystac ze skype?

ja też miałem taki problem i padło że kupię pudełko z hdmi i androidem. Tyle że prędko¶ć takiego "pudełka" pozostawia wiele do życzenia. no więc wpadłem na pomysł aby do plecków TV przymocować laptopa z rozbitym ekranem. Niestety wtedy laptopów nie było na allegro, więc kupiłem płytę główn± zhdmi. dysk i zasilacz miałem, klawiaturę bezprzedwodw± też. tak więc za 150 zł zrobiłem taki "smart" ze mucha nie siada. cało¶c była przymocowana do tego uchwytu którym był mocowany TV do ¶ciany.
Zastanów się nad lapkiem z rozbitym ekranem
ToMasz

Data: 2016-01-07 13:19:35
Autor: ±ćęłń󶼿
[...]

Mam dwa pytania:
* TV po ethernecie, czy po wi-fi?
* Jak z TV wybrać (wyszukać) z YouTube filmy tylko o wysokiej rozdzielczo¶ci (powiedzmy od 720 p w górę)?
W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę (może nie umiem znaleĽć - mam na my¶li YT jako aplikację SmartTV, a nie wchodzenie na YT.com przez przegladarkę co owszem działa, ale jest mocno upierdliwe)
Z kolei w tunerze Ariva 253 niby jest w menu opcja 720, ale i tak nie działa (wyszukuje wszystko).

Data: 2016-01-07 13:40:21
Autor: WAM
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
On Thu, 7 Jan 2016 13:19:35 +0100,  ±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow>
wrote:

* Jak z TV wybrać (wyszukać) z YouTube filmy tylko o wysokiej rozdzielczo¶ci (powiedzmy od 720 p w górę)?
W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę (może nie umiem znaleĽć - mam na my¶li YT jako aplikację SmartTV,

W aplikacji YT w Samsungach które używam z lewej strony jest
"klawiatura" do wyszukiwania a z prawej pojawiaj± się wyszukane filmy.
Nad pierwszym filmem jest przeł±cznik "wszystkie" vs "HD".

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-01-07 18:13:45
Autor: ±ćęłń󶼿
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
Kurczę, u mnie klawiatura jest u góry, wyszukane filmy pojawiaj± sie u dołu, a przeł±cznika "wszystkie" "HD" nie widać :-((
Chętnie bym zobaczył zrzut ekranu (fotkę?).

-- -- -

Data: 2016-01-07 21:22:49
Autor: WAM
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
On Thu, 7 Jan 2016 18:13:45 +0100,  ±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow>
wrote:

Kurczę, u mnie klawiatura jest u góry, wyszukane filmy pojawiaj± sie u dołu, a przeł±cznika "wszystkie" "HD" nie widać :-((
W nowszym TV jest taki układ o jakim piszesz:
http://2.bp.blogspot.com/-vOSggMT2aSQ/VWCKKX8kU5I/AAAAAAAAje0/drSxQyG9yPo/s1600/dsc09562.picasaweb.jpg
I tam nie widzę opcji filtrowania do HD, więc chyba popsuli :(

Chętnie bym zobaczył zrzut ekranu (fotkę?).
W starym jest tak: http://fotowrzut.pl/Y6VCD2K8CD
Wpisałem "test" i mimo domy¶lnie wybranego "Wszystkie" pokazało same
materiały w HD no ale je¶li we "Wszystkie" jest mix to po przej¶ciu na
HD faktycznie zostaje tylko dobry materiał. WAM

Data: 2016-01-08 00:28:22
Autor: m4rkiz
" ±ćęłń󶼿" <nie@dla.spamerow> wrote in message news:n6llnt$2la$1node2.news.atman.pl...
[...]
konkurencji) co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w
1080p oraz korzystac ze skype?
Mam dwa pytania:
* TV po ethernecie, czy po wi-fi?

po wifi, ethernet tez jest

[...]

nie wiem, u mnie czas odpalania aplikacji i czas zbuforowania filmu jest
koszmarnie dlugi - od dobrze ponad minuty do dwoch

nie bede z tym walczyl tylko podepne cos dedykowanego

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-08 16:23:54
Autor: Adam
W dniu 2016-01-08 o 00:28, m4rkiz pisze:
[...]

Po WiFi pod warunkiem, że jest szybsze od LAN i stabilne. W innym przypadku może ci±ć transfer.

(...)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-08 18:27:24
Autor: ±ćęłń󶼿
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
Podł±cz po ethernecie i porównaj.

-- -- -
po wifi

Data: 2016-01-07 15:49:30
Autor: Poldek
m4rkiz wrote:
pytanie raczej nie o PC, ale niezbyt widze gdzie moglo by sie bardziej
nadawac

co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
korzystac ze skype?

Ja mam Raspberry Pi 2 z OpenElec/Kodi i Youtube działa ładnie. Ze skype nie korzystam, ale nie powinno być problemu. Zakładaj±c, że Rpi 2 z obudow±, zasilaczem, kart± SD to ok. 400 zł, zostaje stówa na kamerkę. Do sterowania tym będziesz potrzebował smartfona/tableta lub jeszcze na dokładkę odpowiedni pilot/mini klawiaturka bezprzewodowa.

Data: 2016-01-07 16:22:42
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-01-07 o 15:49, Poldek pisze:

[...]

nie korzystam, ale nie powinno być problemu. Zakładając, że Rpi 2 z
obudową, zasilaczem, kartą SD to ok. 400 zł, zostaje stówa na kamerkę.
Do sterowania tym będziesz potrzebował smartfona/tableta lub jeszcze na
dokładkę odpowiedni pilot/mini klawiaturka bezprzewodowa.

Naprawdę odtwarza płynnie z YT w trybie pełnoekranowym na ekranie FullHD
i z filmem opisanym jako 1080p ?

Pozdrawiam

Data: 2016-01-07 21:01:43
Autor: jakson

....i co z materialem 1080p @ 60fps (H.264, H.265)?

Data: 2016-01-07 21:01:48
Autor: Sebastian Biały
On 2016-01-07 21:01, jakson wrote:
...i co z materialem 1080p @ 60fps (H.264, H.265)?

To pytanie w pierwszej kolejności do telewizora.

Data: 2016-01-08 12:31:01
Autor: Poldek
jakson wrote:
Naprawdę odtwarza płynnie z YT w trybie pełnoekranowym na ekranie FullHD
i z filmem opisanym jako 1080p ?

...i co z materialem 1080p @ 60fps (H.264, H.265)?

Nie bawiłem się w testy analizujące jakim dokładnie kodekiem, co jest zakodowane i ile ma klatek/sek. Włączam, puszczam i działa. Na razie nie napotkałem takiego, który by się wyraźnie ciął. Przy odrobinie wysiłku pewnie taki by się znalazł. Owszem, zdarzają się czasem przycięcia na starcie, ale to spowodowane raczej tym, że na nadąża na początku z buforowaniem materiału ciągniętego z internetu. Po pierwszej czkawce dalej leci normalnie.
Przypominam, że moje Raspberry to jest model, z czterordzeniowym CPU i 1 GB RAM. Od paru dni mam na nim Kodi 6.0. Wcześniej 5.0.8.

Data: 2016-01-08 17:21:02
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-01-08 o 12:31, Poldek pisze:

[...]

starcie, ale to spowodowane raczej tym, ĹĽe na nadÄ…ĹĽa na poczÄ…tku z
buforowaniem materiału ciągniętego z internetu. Po pierwszej czkawce
dalej leci normalnie.
Przypominam, ĹĽe moje Raspberry to jest model, z czterordzeniowym CPU i 1
GB RAM. Od paru dni mam na nim Kodi 6.0. Wcześniej 5.0.8.

Dzięki za informację.
Ja bawiłem się pierwszą wersją maliny (jeden rdzeń, 700MHz) i tam to
czasami nie wyrabiał się z wyświetleniem jednej klatki na sekundę.

Pozdrawiam

Data: 2016-01-07 16:05:12
Autor: Podmiot Liryczny
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
W dniu 2016-01-06 o 14:40, m4rkiz pisze:

pytanie raczej nie o PC

ODRADZAM tak formułować pytanie, ALBOwiem obawiam się, że KTO¦ ze spamerów (o idiotach nie wspomnę) MOŻE CO¦ nie zrozumieć z zawartej wyżej sugestii;)

co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p

Je¶li masz odtwarzacz blu ray (nawet ze ¶redniej półki) to POLECAM sprawdzić. YT ponoć lepiej od niedrogich tv odtwarzaj± niedrogie odtwarzacze blu ray? Niestety, nie rozwi±zuje to zupełnie problemu ze skype.

  > ktos coz moze polecic albo odradzic?

Wszystkie warunki (ł±cznie ze znakiem zapytania) raczej spełnione!

--
LP PL

Data: 2016-01-08 00:12:46
Autor: 2late
On 01/06/2016 01:40 PM, m4rkiz wrote:

co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
korzystac ze skype?

A jak puszczasz youtube z telefonu z androidem na TV to jak to chodzi?
Moze ewentualnie Miracast.
Tak sobie bezmyslnie zgaduje. ;)

co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?