co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

Data: 2016-01-07 13:19:35
Autor: ±ćęłń󶼿
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
telewizor (U50S6806S) teoretycznie jest 'smart', ale klipy youtube odtwarza w max 360-480p i na ekranie 4k wyglada to slabo
samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo
(chociaz jako tv i odtwarzacz z usb zdecydowanie moge polecic, w tej cenie nie ma chyba zadnej konkurencji)
co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz korzystac ze skype?

Mam dwa pytania:
* TV po ethernecie, czy po wi-fi?
* Jak z TV wybrać (wyszukać) z YouTube filmy tylko o wysokiej rozdzielczo¶ci (powiedzmy od 720 p w górę)?
W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę (może nie umiem znaleĽć - mam na my¶li YT jako aplikację SmartTV, a nie wchodzenie na YT.com przez przegladarkę co owszem działa, ale jest mocno upierdliwe)
Z kolei w tunerze Ariva 253 niby jest w menu opcja 720, ale i tak nie działa (wyszukuje wszystko).

Data: 2016-01-07 13:40:21
Autor: WAM
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
On Thu, 7 Jan 2016 13:19:35 +0100,  ±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow>
wrote:

* Jak z TV wybrać (wyszukać) z YouTube filmy tylko o wysokiej rozdzielczo¶ci (powiedzmy od 720 p w górę)?
W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę (może nie umiem znaleĽć - mam na my¶li YT jako aplikację SmartTV,

W aplikacji YT w Samsungach które używam z lewej strony jest
"klawiatura" do wyszukiwania a z prawej pojawiaj± się wyszukane filmy.
Nad pierwszym filmem jest przeł±cznik "wszystkie" vs "HD".

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-01-07 18:13:45
Autor: ±ćęłń󶼿
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
Kurczę, u mnie klawiatura jest u góry, wyszukane filmy pojawiaj± sie u dołu, a przeł±cznika "wszystkie" "HD" nie widać :-((
Chętnie bym zobaczył zrzut ekranu (fotkę?).

-- -- -

Data: 2016-01-07 21:22:49
Autor: WAM
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
On Thu, 7 Jan 2016 18:13:45 +0100,  ±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow>
wrote:

Kurczę, u mnie klawiatura jest u góry, wyszukane filmy pojawiaj± sie u dołu, a przeł±cznika "wszystkie" "HD" nie widać :-((
W nowszym TV jest taki układ o jakim piszesz:
http://2.bp.blogspot.com/-vOSggMT2aSQ/VWCKKX8kU5I/AAAAAAAAje0/drSxQyG9yPo/s1600/dsc09562.picasaweb.jpg
I tam nie widzę opcji filtrowania do HD, więc chyba popsuli :(

Chętnie bym zobaczył zrzut ekranu (fotkę?).
W starym jest tak: http://fotowrzut.pl/Y6VCD2K8CD
Wpisałem "test" i mimo domy¶lnie wybranego "Wszystkie" pokazało same
materiały w HD no ale je¶li we "Wszystkie" jest mix to po przej¶ciu na
HD faktycznie zostaje tylko dobry materiał. WAM

Data: 2016-01-08 00:28:22
Autor: m4rkiz
" ±ćęłń󶼿" <nie@dla.spamerow> wrote in message news:n6llnt$2la$1node2.news.atman.pl...
[...]

po wifi, ethernet tez jest

[...]

nie wiem, u mnie czas odpalania aplikacji i czas zbuforowania filmu jest
koszmarnie dlugi - od dobrze ponad minuty do dwoch

nie bede z tym walczyl tylko podepne cos dedykowanego

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-08 16:23:54
Autor: Adam
W dniu 2016-01-08 o 00:28, m4rkiz pisze:
[...]

Po WiFi pod warunkiem, że jest szybsze od LAN i stabilne. W innym przypadku może ci±ć transfer.

(...)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-08 18:27:24
Autor: ±ćęłń󶼿
co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
Podł±cz po ethernecie i porównaj.

-- -- -
po wifi

co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?