co powinna spółdzielnia

Data: 2012-04-16 19:36:11
Autor: Majka
co powinna spółdzielnia
Wywołałam dyskusję na w/w temat licząc, że znajdzie się ktoś kto już sprzeciwił się monopolistycznym poczynaniom spółdzielni i kablówek.
Dla mnie spółdzielnia pozwoliła zamontować antenę do mego okna.. A pech jest taki, ze ani do okna ani do elewacji bez sensu jest montowanie anteny, bo brak zasięgu. A z Vectrą monopolistą nie chcę mieć już do czynienia, bo trzeba mieć zdrowie i siły, by wystawać godzinami pod lub biurze i czekać bez końca nas załatwienie sprawy.
  Moim zdaniem spółdzielnia nie ma prawa  zmuszać do przynależnoÅ›ci do Vectry i powinna umożliwić wybór operatora lub rodzaju odbioru TV, tym bardziej, że w tej chwili jest okoÅ‚o 12 kanałów bezpÅ‚atnych, a Vectrze trzeba sÅ‚ono zapÅ‚acić, bo dla nich to już nie jest pakiet stalowy.
   Czy znacie ten wyrok sÄ…du ? http://www.nettax.pl/dzienniki/duuokik/2006/4/poz.59.htm
pozdrawiam Majka

Data: 2012-04-16 19:58:21
Autor: Cavallino
co powinna spółdzielnia

Użytkownik "Majka" <mgma.wp.pl@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmhlaa$2fm$1@news.task.gda.pl...
[...]

Ciebie nie dotyczy, bo Tobie pozwolili.
Aczkolwiek pewnie możesz się ubiegać o pozwolenie na montaż na dachu i w razie odmowy zaskarżyć ich do uokik.
Może wtedy dupsko ruszą i zmuszą kablówkę do poszerzenia darmowego pakietu.

Data: 2012-04-16 23:09:52
Autor: focus42
poczytajcie jeszcze to
Data: 2012-04-16 22:21:09
Autor: Waldek Godel
poczytajcie jeszcze to
Dnia Mon, 16 Apr 2012 23:09:52 +0200, focus42 napisa³(a):

http://www.tezet60.republika.pl/23.html

A teraz siê zastanów: banki i firmy ubezpieczeniowe jawnie olewaj±
orzeczena SN, mimo, ¿e maj± setki tysiêcy klientów, co radykalnie
uprawdopadabnie pozew s±dowy i przegran± tam¿e. Spó³dzielnia ma kilkuset, w porywach kilka tysiêcy klientów/cz³onków. I
radcê prawnego na etacie, wiêc koszta prawne w s±dzie bêda minimalne.
Powiedz± nie, bo nie. I teraz siê z nimi s±d¼ przez kilka lat.

Owszem, bywaj± rozs±dne spó³dzielnie. Ale bywaj± te¿ takie o których pisz±
czêsto w gazetach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-04-16 23:38:27
Autor: Maciej Bojko
poczytajcie jeszcze to
On Mon, 16 Apr 2012 23:09:52 +0200, "focus42" <focus42@gazeta.pl>
wrote:

http://www.tezet60.republika.pl/23.html
Obejrzyj jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

--
Maciej Bójko

Data: 2012-04-17 22:31:00
Autor: adresss
poczytajcie jeszcze to
On Mon, 16 Apr 2012 23:38:27 +0200, Maciej Bojko
<maciej.bojko@gmail.com> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

never give up....czyli nigdy sie nie poddawaj.

--
ThinkXtra

Data: 2012-04-17 14:00:21
Autor: brum
co powinna spó³dzielnia
Dla mnie spó³dzielnia pozwoli³a zamontowaæ antenê do mego okna.. A pech jest taki, ze ani do okna ani do elewacji bez sensu jest montowanie anteny, bo brak zasiêgu.

polecam teleprawo, a w ogole to art. 684 (chyba) KC
nie twierdze, ze walka ze spoldzielnia jest latwa, ale pochwale sie, ze z jedna wygralem (pomogla prasa i upor), a z druga sie dogadalem, bo ludzie byli rozsadni

co powinna spółdzielnia