co powinna spółdzielnia

Data: 2012-04-17 19:03:18
Autor: Robert_J
co powinna spółdzielnia
Moze ktoś wie, czy spółdzielnia mieszkaniowa jest obowiązana zapewnić dostęp do bezpłatnych kanałów TV, a nie odsyłać do kablówki, której to za te darmowe jednak trzeba płacić.

Sorry za moją dysputę z Kol. Waldkiem, trochę poza meritum sprawy z którą się zwróciłaś :-). Powiem Ci tak:
Spółdzielnia zapewnia Ci dostęp do kanałów TV nadawanych naziemnie, ponieważ w jej zasobach działa jakiś operator TVK. Kanały naziemne są bezpłatne, jednak operator (ani tym bardziej spółdzielnia) nie ma obowiązku dostarczać ich bezpłatnie, ponieważ ponosi realne koszty ich reemisji w sieci. Nie ma też obowiązku puszczania kanałów komercyjnych w najtańszym pakiecie. Tak więc albo ktoś chce mieć tylko TVP 1, 2 i Info (może jeszcze jakiś kanał) za symboliczne kilka zł, albo wykupi wyższy pakiet.
Wg mojej wiedzy zarządca budynku może nie wyrazić zgody na montaż anteny. Ale jeśli chcesz ją montować na balkonie to ja bym się nawet nie pytał tylko montował ;-). Chyba że chcesz bardzo oszpecić elewację, to lepiej uważaj :-)

Data: 2012-04-17 19:05:17
Autor: Waldek Godel
co powinna spó³dzielnia
Dnia Tue, 17 Apr 2012 19:03:18 +0200, Robert_J napisa³(a):

Wg mojej wiedzy zarz±dca budynku mo¿e nie wyraziæ zgody na monta¿ anteny. Ale je¶li chcesz j± montowaæ na balkonie to ja bym siê nawet nie pyta³ tylko montowa³ ;-). Chyba ¿e chcesz bardzo oszpeciæ elewacjê, to lepiej uwa¿aj :-)

S³ysza³e¶ o jedenastym przykazaniu? Ma brzmieæ "nie k³am BEZCZELNIE"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-04-17 23:30:48
Autor: brum
co powinna spó³dzielnia
Wg mojej wiedzy zarz±dca budynku mo¿e nie wyraziæ zgody na monta¿ anteny.

pewnie, ze moze
a tutaj: http://www.tezet60.republika.pl/23.html znajdziesz informacje, co moze mu za to grozic

co powinna spółdzielnia