co powinna spółdzielnia

Data: 2012-04-16 15:25:28
Autor: I.Tichy
co powinna spółdzielnia
Majka <mgma.wp.pl@wp.pl> napisał(a):

Moze ktoś wie, czy spółdzielnia mieszkaniowa jest obowiązana zapewnić dostęp do bezpłatnych kanałów TV, a nie odsyłać do kablówki, której to za te darmowe jednak trzeba płacić.
Majka

U mnie to bylo tak, firma budowlana polozyla
instalacje antenowa i zamontowala same anteny na dachu i przez jakis czas
po oddaniu bloku mielsimy tylko tv w powietrza. Po pewnym czasie
podpisano umowe z vetra, a ta wszystkich przepiela do siebie.
I teraz oczywiscie mozesz zrezygnowac z ich najtanszego pakietu stalowego
za 5 zeta i cie odepna, ale niestety nie podepna z powrotem do anteny zbiorczej
na dachu, wiec w gniazdku nie bedzie zadnego sygnalu. Swego czasu nawet
probowalem interweniowac w tej sprawie, ale powolali sie na jakas umowe
ze spoldzielnia.. niestety, ale nie chcialo mi sie dalej drazyc tematu, ale byc
moze, ze cos mozna bylo ugrac.

co powinna spółdzielnia