co powoduje drgania jak nie koła?

Data: 2013-08-28 22:54:42
Autor: DJ Abelson®
co powoduje drgania jak nie koła?
W dniu 2013-08-28 20:26, ToMasz pisze:
witam

mam nie dawno zakupioną Xsarę picasso. Koła na "maszynie" do wyważania
były proste, opony nowe, (teraz mają 2 tyś km) oczywiście wyważone,
ciężarki takie 2-3 cm nie jakieś kobyły dwa razem. do 80 km/h nic nie
czuć, koło setki już jest coś nie teges, 120 wyraźnie rzuca, ale nie
tyle kierownica na boki, co jakby całym autem. przy 150km/h były takie
drgania ze uchwyt telefonu wpadł w drgania rezonansowe i chciał mi wybić
szybÄ™ przedniÄ…!
Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,
nie chcę szukać po omacku
ToMasz

Wiesz, są tak kiepskie opony, których nie można wyważyć. Kupiłem właśnie z takimi moją Xsarę. Opony letnie rumuńskiej firmy "America" od 120 wzwyż dają nieprzyjemne drgania auta, aczkolwiek nie na kierownicy. Na starych, już podjechanych zimówkach jechałem 170 bez żadnych sensacji. Oprócz tego, tarcze też mogą mieć bicie, ale to czuć zazwyczaj przy hamowaniu.

Data: 2013-08-29 14:40:58
Autor: ToMasz
W dniu 28.08.2013 22:54, DJ Abelson® pisze:
[...]

w Twoim aucie wylej wodę z opon - to jest piewsza przyczyna przez którą się nieda. ja mam teraz nowe firestony z atestem do chyba 190.

co powoduje drgania jak nie koła?