co powoduje drgania jak nie koła?

Data: 2013-08-28 21:32:39
Autor: wowa
co powoduje drgania jak nie koła?

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:521e40b7$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
witam

mam nie dawno zakupioną Xsarę picasso. Koła na "maszynie" do wyważania były proste, opony nowe, (teraz mają 2 tyś km) oczywiście wyważone, ciężarki takie 2-3 cm nie jakieś kobyły dwa razem. do 80 km/h nic nie czuć, koło setki już jest coś nie teges, 120 wyraźnie rzuca, ale nie tyle kierownica na boki, co jakby całym autem. przy 150km/h były takie drgania ze uchwyt telefonu wpadł w drgania rezonansowe i chciał mi wybić szybę przednią!
Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana, nie chcę szukać po omacku

Mnie raz pomogła zmiana zakładu wyważającego.
Wojtek

--
Bo my, Polacy tak mamy,
że we wszystkim przesadzamy :(