co proponuje teraz Era ?

Data: 2009-09-07 13:53:45
Autor: Marcin
co proponuje teraz Era ?
mz pisze:
Witam
Kończy mi sie umowa z Era w abonamencie na 24 mc. Co teraz proponuje Era w zamian za przedłużenie umowy ? Interesuje mnie jakis dobry telefon i niedrogie rozmowy w rozsądnej cenie abonamentu.
Właśnie mi też konczy się umowa i byłem w tej sprawie w erze, za tel co ktoś wchodząc z ulicy kupije za 1 PLN chcieli 299, dając więcej minut darmowych(których nie chciałem).Podziękowałem Erze za współpracę.

co proponuje teraz Era ?