co proponuje teraz Era ?

Data: 2009-09-07 13:30:57
Autor: Bart
co proponuje teraz Era ?
Użytkownik mz napisał:
Witam
Kończy mi sie umowa z Era w abonamencie na 24 mc. Co teraz proponuje Era w zamian za przedłużenie umowy ? Interesuje mnie jakis dobry telefon i niedrogie rozmowy w rozsądnej cenie abonamentu.
A szukać i czytać stronę Ery potrafisz ?? http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/abonament/wymien_telefon

Odnośnik na głównej stronie po prawej...co za ludzie..

Data: 2009-09-10 07:20:09
Autor: mz
co proponuje teraz Era ?

Użytkownik "Bart" <bdkacz@wytnijepf.pl> napisał w wiadomości news:h82qto$t6t$1mx1.internetia.pl...

A szukać i czytać stronę Ery potrafisz ??

Potrafie, tylko, jak ci to powiedzieć Era przy ostatnim przedłużaniu zaproponowała coś innego (lepszego) niz to co proponują na swojej stronie.

co proponuje teraz Era ?