co robić w takim przypadku??

Data: 2009-03-08 20:53:08
Autor: Marcin Jan
co robić w takim przypadku??
jack pisze:
Dwie godz.temu podjezdzam na parking osiedlowy na Kurdwanowie parkuje drugie
miejsce od końca ,miejsca po prawej i po lewej.
Przychodzi kupel wsiada gadamy chwile.Na parkingu jest pare wolnych miejsc.
Kumpel wychodzi,chce wyjechac a z tyłu za moim autem stoi słuzbowa toyota
zastawiajać 4 prawidłowio zaparkowana samochody.
Zagotowałem,widziałem jak podjechała lecz nie zauwazyłem jak kierowca
wysiadł-myslałem ze siedzi wewnątrz.
Trabie-po chwili idzie kobitka gówniara przed 30.Na pytanie kto jej dał
prawko,grzecznie odpowiada a co k....tirem jedziesz,nie potrafisz sobie wycofać???
I co robić?Jak by była facetem wiadomo reka noga mózg nascianie.
Nie dość ze przepisów nie przestrzego to do tego bezszczelna!!
Tak sie zastanawiałem jak bym conął[nie wiedziałem ze taka nie iła bedzie]
i nie zauwazył np.[nie powino tam byc samochodu] to czyja wina by była?
pozdro.jack

nie wiem czy akurat tam ale są miejsca gdzie tak się właśnie parkuje tylko że auta blokujące zostawia się na luzie. :).

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Data: 2009-03-08 22:27:17
Autor: jack
co robić w takim przypadku??
jack pisze:
> [...]

-- Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Nie chodzi o to ze mnie zastawiła,kiedyś wynosząc worki z klejem do klatki
stanąłem na miejscu dla inwalidy  o 12 w południe.[było najblizej kaltki a
dookoła duzo wolnych miejsc]
Na moje nieszczęscie podjechał i strasznie klął i wygrazał ,straszył strażą
itp.-moja wina przeprosiałem starałem sie wytłumaczyć grzecznie i bez
pyskówki.Choć bez skutku.
w tym wypadku "miła pani"zapewne przedstawicielka jakiejś firmy handlowej
[Toyota rejestracja sluzbowa] mIAST PRZEPROSIĆ na ublizała mi,mało tak była
pewna swojego parkowania ze zaproponowała mi tel.na policje[szkoda było mi czasu]
Zapomniałem ze dzisaj 8 marca,bo bym sie wogóle nie odzywał.
Tak było to w rejonie stojałowskiego halszki koło śmietnika.
Sory nie wiedziałem ze tam panują takie zwyczaje,na przyszłość bede wiedział jak
mam zaparkować by nie przeszkadzać mieszkańcą.
pozdro.jack
PS.Miłej pani wszystkiego naj.w jaj dniu.

Data: 2009-03-09 08:00:06
Autor: J.F.
co robić w takim przypadku??
On Sun, 08 Mar 2009 22:27:17 +0100,  jack wrote:
w tym wypadku "miła pani"zapewne przedstawicielka jakiejś firmy handlowej
[Toyota rejestracja sluzbowa] mIAST PRZEPROSIĆ na ublizała mi,mało tak była

Moze miala racje ? D* nie kierowca jestes jesli nie potrafiles
wyjechac, tyle miejsca bylo :-)

pewna swojego parkowania ze zaproponowała mi tel.na policje[szkoda było mi czasu]

Bo jest zona komendanta :-)

J.

co robić w takim przypadku??