co robić w takim przypadku??

Data: 2009-03-09 13:00:30
Autor: Tomasz Nowicki
co robić w takim przypadku??
Ja w takich razach zwyczajnie dzwonię po niebieskich - pani popełniła
wykroczenie i nie mogą odmówić interwencji. Albo SM - oni lubią wlepiać
mandaty. W razie braku możliwości interwencji zgodnej z prawem proponuję
działania odwetowe - spuszczenie powietrza z obu kół przednich, nalepka A4
przed kierowcą "Nie parkuj jak łoś" (chyba jeszcze gdzieś można dostać w
sieci). W twoim przypadku ustawiłbym się z kolegą przed panią i za nią i
prowadził konwersację na jej temat, uniemożliwiając odjazd. W razie
"wymuszenia" - pad na glebę, tel. po pogotowie i policję, sprawa,
odszkodowanie ("ja sobie stałem, a ona we mnie łup - uderzyłem się głową i
naciągnąłem kręgosłup - nie mogę spać, mdli mnie, głowa boli i plecy, nie
mogę pracować, ponoszę straty, żądam odszkodowania") - full wypas, świadek
jest, działanie umyślne takoż - prokurator, ło Jezu!  Babsko raz-dwa straci
robotę i samochód, mąż ją zdradzi z koleżanką, dzieci jej odbiorą bo
zacznie chlać z nerwów, wreszcie zostanie k..wą lub rzuci się pod towarowy
- zło zostanie przykładnie ukarane ;)))

T.

co robić w takim przypadku??