co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-14 21:46:22
Autor: kasa
co robicie ze starymi oponami ?
zmieniam oponki, ale letnie nadają sie do wyrzucenia,
nie chcę wywozić do lasu (oczywiście żartuję).
co robicie ze zużytymi ?

Data: 2009-10-14 12:56:12
Autor: Marcin K.
On 14 Paź, 21:46, "kasa" <kasadlaciebiepytaj...@op.pl> wrote:
zmieniam oponki, ale letnie nadają sie do wyrzucenia,
nie chcę wywozić do lasu (oczywiście żartuję).
co robicie ze zużytymi ?

2 razy wymienialem stare na nowe i zostawialem stare u "gumiarza". Raz
dostalem w zamian 100% rabatu za wymiane. Drugi raz niestety nie
dostalem nawet zlotowki "rabatu" ale fakt fakem ze te drugie byly juz
mocno zjechane a jedna opona akurat dostala babla z boku tuz przed
wymiana.

Data: 2009-10-15 11:07:22
Autor: Paweł W.
co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-15 11:34:05
Autor: LEPEK
co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-15 12:35:56
Autor: Paweł W.
co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-14 21:52:43
Autor: kml

Użytkownik "kasa" <kasadlaciebiepytajnik@op.pl> napisał w wiadomości news:hb59tr$1b8e$1news.mm.pl...
zmieniam oponki, ale letnie nadają sie do wyrzucenia,
nie chcę wywozić do lasu (oczywiście żartuję).
co robicie ze zużytymi ?

Oddać gumiarzowi a on odda firmie co sie zajmuje utylizacją.

kml

Data: 2009-10-14 21:57:52
Autor: J.F.
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hb5a68$jn6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak marnowac cenny material ?

Zarzucic na FR i podpalic :-)

J.

Data: 2009-10-14 22:30:48
Autor: WOJO
co robicie ze starymi oponami ?
Zarzucic na FR i podpalic :-)
Normlnie, telepata cy co ? :)
WOJO

Data: 2009-10-14 22:03:32
Autor: JS
co robicie ze starymi oponami ?
Szwagier działa w związkach zawodowych, więc je w lecie z pewnością zagospodarują ;-)
Jacek

Data: 2009-10-14 23:11:16
Autor: Alti
co robicie ze starymi oponami ?

Użytkownik "kasa" <kasadlaciebiepytajnik@op.pl> napisał w wiadomości

co robicie ze zużytymi ?

W e Wrocławiu robimy ogniska.
BTW pozdrawiam Stasia Podróżnika i Kenicka ;-)

Wojtek

Data: 2009-10-15 00:53:54
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 14 Oct 2009 21:46:22 +0200, kasa napisał(a):

zmieniam oponki, ale letnie nadają sie do wyrzucenia,
nie chcę wywozić do lasu (oczywiście żartuję).
co robicie ze zużytymi ?

Oddajemy gumiarzowi do utylizacji. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-15 08:22:46
Autor: Mirosław Habarta
co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-15 00:16:14
Autor: INF
co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-15 11:59:20
Autor: Janusz Pabłocki
co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-15 10:16:37
Autor: Tatanka
co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-15 12:55:50
Autor: bratPit[pr]
co robicie ze starymi oponami ?

Data: 2009-10-15 16:52:58
Autor: JanKo
co robicie ze starymi oponami ?
Agent kasa nadaje:

zmieniam oponki, ale letnie nadają sie do wyrzucenia,
nie chcę wywozić do lasu (oczywiście żartuję).
co robicie ze zużytymi ?

Oddaję je lokalnej grupie paintballowej która robi z nich fikuśne domki, przeszkody i inne elementy fortyfikacji.

Data: 2009-10-15 20:35:42
Autor: Maverick
co robicie ze starymi oponami ?
JanKo pisze:
Agent kasa nadaje:

[...]

Ew. mozna poszukac jakiegos portu, przystani itp - żaglowki latwiej cumuja od miekkich opon niz desek :D

--
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Data: 2009-10-16 11:01:15
Autor: ..Aldi..
co robicie ze starymi oponami ?

Ew. mozna poszukac jakiegos portu, przystani itp - żaglowki latwiej
cumuja od miekkich opon niz desek :D

łatwiej? niekoniecznie..
mniej boleśnie? oczywiście...

co robicie ze starymi oponami ?