co sądzicie

Data: 2011-04-08 12:06:07
Autor: root
co sądzicie
Dnia Fri, 08 Apr 2011 11:12:04 +0200, zyszczek napisał(a):

Witam wszystkich!
Na NC znalazlem taką spółkę według mnie wartą zainteresowania:Eurotax:

http://notowania.pb.pl/espi/2374308/informacja-o-odbytym-posiedzeniu-rady-
nadzorczej-w-dniu-17-lutego-2011-roku

Ciekawy program opcji managerskich, niski free float, główny akcjonariusz zainteresowany rozwijaniem firmy, systematyczne zyski, branża zapewniająca je.
Nie myślę, że wzrośnie o 100% ale, że swoje 12% rocznie zrobi.
Taka lokata o wyższym oprocentowaniu:)
Tylko proszę nie piszcie,wybierz sobie inną, bo ja już wybrałem, ślęcząłem nad nią długo, więc raczej napiszcie czemu nie tę, staram się o znalezienie minusów. Minusem nie są dla mnie małe obroty, bo to spółka na dłużej dla mnie do potrzymania.

Pozdrawiam
zyszczek

Tez ja znalazłem. Raporty wygladaja b. dobrze (zwłaszcza zasób gotówki),
ale mimo wszystko odpuściłem. Jest to spólka "doradcza" a tę branże uważam
za ryzykowną. Najważniejsze jest jednak, że masz złe nastawienie co do zysku. "Polowanie"
na spółkę aby zarobić 12% jest bardzo złym podejściem. To nie sa obligacje.
Ryzyko jest tak duże, że uda Ci sie zarobić na jednej z 3,4 wybranych
spółek. Ten zarobek MUSI pokryc ew. straty na pozostałych. Pomysl o tym i
nie wchodz jeśli nie widzisz min. 100% zysku ale tez nie "wyskakuj" z
dobrej spólki po osiagnieciu 12% zysku.

Data: 2011-04-10 18:10:47
Autor: Kolos
co sądzicie
> [...]

 "Polowanie"

na spółkę aby zarobić 12% jest bardzo złym podejściem. To nie sa obligacje.

Ale on pisał, że chce zarobić 12% rocznie, więc nie chce tylko 12 i z niej
wyskakiwać, zważywszy że program opcji managerskich jest rozłożony w latach i
takie mniej więcej ma warunki, coby te 12% zrobiły akcje rok do roku, to jego
założenia mogą się spełnić.
Ja ją sobie podbieram z innego powodu, mają dość sporo gotówki, z którą tak
naprawę nie mają co robić, więc może się podzielą z akcjonariatem:)
Spółka ogólnie ma dobry biznes, może dość spokojnie swoje zamierzenia
zrealizować, więc naprawdę warta uwagi.
pozdrawiam
kolos

Data: 2011-04-10 18:53:55
Autor: root
co sądzicie
Dnia Sun, 10 Apr 2011 18:10:47 +0200, Kolos napisał(a):

[...]

On pisał, że jego zdaniem akcje tej spółki nie wzrosną 100% ale 12%, więc
po co je kupować?

Data: 2011-04-11 09:49:37
Autor: zyszczek
co sądzicie

> [...]
> założenia mogą się spełnić.

On pisał, że jego zdaniem akcje tej spółki nie wzrosną 100% ale 12%, więc

Witam!

Racje ma przedmówca, bo ja się to napisałem trochę nie tak, przepraszam. Liczę na to, że na etaxie zarobi się 100%, ale nie w ciagu jednego roku, tylko rozłożone na kilka lat, żeby 12% rocznie zarabiać.
Pozdrawiam
zyszczek

Widzę, że poniżej 7 zeta nie tylko ja to zbieram:)

Data: 2011-04-25 22:01:59
Autor: Zyszczek
co sądzicie

[...]

I nstąpiło wybicie z trójkąta powyżej 7 zeta, tylko na jakich obrotach:))

Pozdrawiam
zyszczek

Data: 2011-04-26 09:58:32
Autor: Kolos
co sądzicie

I nstąpiło wybicie z trójkąta powyżej 7 zeta, tylko na jakich obrotach:))

Pozdrawiam

zyszczek

Widze, ze najpierw podbijasz cene, zeby pozniej zbierac ponizej 7 zeta.

Kolos

Data: 2011-05-01 12:25:37
Autor: histow
co sądzicie
Witam!

Sledzice spolke, wiec moze cos potweirdzicie: w tamtym roku zarzad eurotaxa twierdzil, ze od tego roku maja zamiar dawac dywidende. Kasy w kasie mnostwo, jak tak dobrze policzyc to jakby chcieli cos wyplacic, to i z 50gr na akcje mogliby dac. Co myslicie?

Nie wiem kiedy walne, ale moze warto zglosic wniosek??Wybietra sie ktos?

Pozdrawiam
histow

--

co sądzicie