co sądzicie

Data: 2011-05-08 17:46:21
Autor: Kolos
co sądzicie
Witam wszystkich!

Na NC znalazlem taką spółkę według mnie wartą zainteresowania:Eurotax:

http://notowania.pb.pl/espi/2374308/informacja-o-odbytym-posiedzeniu-rady-

nadzorczej-w-dniu-17-lutego-2011-roku

Ciekawy program opcji managerskich, niski free float, główny akcjonariusz

zainteresowany rozwijaniem firmy, systematyczne zyski, branża zapewniająca je.

Nie myślę, że wzrośnie o 100% ale, że swoje 12% rocznie zrobi.

Taka lokata o wyższym oprocentowaniu:)

Tylko proszę nie piszcie,wybierz sobie inną, bo ja już wybrałem, ślęcząłem nad

nią długo, więc raczej napiszcie czemu nie tę, staram się o znalezienie

minusów

Masz dziwny styl grania, jeśli zebrałeś jeszcze za mało, to po co wystawiasz te
swoje 8k ciągle obniżając cenę? Ile w ten sposób możesz dobrać? Jak tak się
popatrzy, to już Ci w piątek zaczęli to podbierać. W końcu ktoś Ci to weźmie
jednym pyknięciem i tyle będziesz miał z chęci przechytrzenia rynku. Jak chcesz
jeszcze brać to uśrednij w górę, zgarnij to co masz do 7,6 a wtedy przyłączą się
anale i możesz pojechać wyżej. Taka rada, zdejmij te 8k, bo papier zaczynał być
brany.

Pozdrówka
Kolos

Data: 2011-05-09 15:52:28
Autor: Histow
co sądzicie

> [...]

> przyłączą się

> anale i możesz pojechać wyżej. Taka rada, zdejmij te 8k, bo papier

;)))

Skippy tu się nie ma co śmiać, bo kolos dobrze ostrzegał dziś mu etaxa zgarnęli, jednym małym pociągnięciem cyngla:)))

Pozdrowienia
histow

--

co sądzicie