co sadzicie?

Data: 2009-07-18 11:59:02
Autor: m
co sadzicie?
Witam
Co sadzicie o takiej lokacie:
https://lokatyopen.pasazfin.wp.pl/form1/70/
Czy srodki przelewam dopiero po dostaniu papierow do domu(wiem za rachunek dostane wczesniej)?Czy to jest bezpieczne?Czy moge sprawdzac lokate przez internet?

Data: 2009-07-18 20:36:00
Autor: Peet
co sadzicie?
Kasę przelewasz po dostaniu emaila z numerem konta. Czy bezpieczne, tak samo bezpieczne jak w każdym innym banku. Lokatę możesz sprawdzać przez internet.

Data: 2009-07-18 20:58:19
Autor: zlotowinfo
co sadzicie?
Użytkownik "m" <hover27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3srg3$u6g$1news.onet.pl...
[...]

właściwy link: http://lokaty.open.pl/form1/70/

ta lokata nie miała być do 14/07/2009?

Data: 2009-07-18 21:04:26
Autor: cp
co sadzicie?
On Sat, 18 Jul 2009 20:58:19 +0200, "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl>
wrote:

[...]

jest juz troche "inaczej":

"W okresie trwania jednej Lokaty Optymalnej nie masz możliwości
zawarcia kolejnej. Kolejną Lokatę Optymalną możesz założyć po
zakończeniu okresu umownego poprzedniej Lokaty Optymalnej."

Data: 2009-07-19 14:55:36
Autor: zlotowinfo
co sadzicie?
wrote:

[...]

na mnie się tak wkurzyli? zrobiłem trochę lokat w minimalnej optymalnej ;p

Data: 2009-07-20 13:50:00
Autor: Kamil Jońca
co sadzicie?
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> writes:

Użytkownik "cp" <cp@_pl._pl> napisał w wiadomo¶ci
[....]

"W okresie trwania jednej Lokaty Optymalnej nie masz możliwo¶ci
zawarcia kolejnej. Kolejn± Lokatę Optymaln± możesz założyć po
zakończeniu okresu umownego poprzedniej Lokaty Optymalnej."

na mnie się tak wkurzyli? zrobiłem trochę lokat w minimalnej
optymalnej ;p

To by raczej podnie¶li minimaln± kwotę  lokaty.

KJ

--
DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
     crashes, usually just before saving a massive project.  Easily cured by

Data: 2009-07-20 15:29:55
Autor: zlotowinfo
co sadzicie?
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87ws63h8uv.fsfalfa.kjonca...
[...]