co sądzicie o ;).....

Data: 2009-05-21 11:05:31
Autor: Agent
co sądzicie o ;).....

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv33u7$ced$1atlantis.news.neostrada.pl...
Co sądzicie o podanym autku ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8149119

Nie spamuj

Data: 2009-05-21 11:32:06
Autor: mz
co sądzicie o ;).....

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:gv35gs$c3j$1news.onet.pl...

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv33u7$ced$1atlantis.news.neostrada.pl...
Co sądzicie o podanym autku ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8149119

Drogi kolego informuję cię, że nie spamuje tylko zastanawiam sie nad kupnem. Ale cóż każdy mierzy swoją miarą
Pozdrawiam

Data: 2009-05-21 13:40:20
Autor: Agent
co sądzicie o ;).....

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv376q$jsa$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To weź napisz o co Ci chodzi. Czy pytasz o to czy silnik jest polecany do tego auta, czy o awaryjnosc czy o stosunek ceny do tego co widac czy może o ładny kolor.

Data: 2009-05-21 14:04:44
Autor: mz
co sądzicie o ;).....

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:gv3ej6$8j8$1news.onet.pl...

[...]

Chciałbym aby grupa powiedziała mi co sądzi o tym samochodzie na podstawie zdjęć. Wiem, że to trudne i zdjęcia niewiele mówią ale czasem wprawne oko dostrzeże więcej niż moje oko laika. Pozatym niektórzy z was są w stanie określić po wnętrzu tego samochodu czy przebieg jest realny czy było kręcone. A jeśli tak to o ile.

O silnikach naczytałem sie i nasłuchałem i w sumie wychodzi mi, że w używanych autach silnik to loteria.

co sądzicie o ;).....